דף הבית » מדריך תאימות למזלות » תאימות אריה בין מזלות בטבלה: מה אף אחד לא מספר לך על

תאימות אריה בין מזלות בטבלה: מה אף אחד לא מספר לך על

אריה התאמה בין מזלות בטבלה

יש הרבה בלבול סביב התאימות של המזלות. מאמר זה נועד לספק תמונה ברורה על כך.

ההתאמה בין המזלות היא אחד הנושאים החשובים ביותר באסטרולוגיה. התרשים של כל סימן אומר לנו הרבה על האישיות והאופי של אותו אדם. זה גם עוזר לנו להבין את מסלול הקריירה שלהם ואת סוג העבודה שהם מחפשים.

מזל אריה הוא מזל מצוין לכל סוג של עסק. זה מה שנקרא “מלך גלגל המזלות” וזו הסיבה שהוא מתאים באופן מושלם לאריה.

מזל אריה הוא סימן שאוהב להיות באור הזרקורים ולהיות במרכז תשומת הלב. בגלל זה, הוא יכול להראות את הצד הטוב שלו כשצריך. לאריה יש אישיות מאוד מושכת שיכולה למשוך נשים וגברים כאחד. האנרגיה של השלט הזה מעדיפה יופי, קסם ואינטליגנציה על פני כוח או כוח. חשוב לליאו שיהיה טוב מאוד -מעוגן בעסקיו. הוא צריך לשים לב לצד הכספי של הדברים. שותף אריה טוב צריך להראות כבוד לכמה כסף מעורב בכל החלטה שהם מקבלים. יש דרך שבה תוכלו לעבוד ביחד ולעשות שינוי בשני הצדדים, כך שאין צורך לראות בבן הזוג אויב או מתחרה מטבעו.

מזל אריה תואם יותר למזל עקרב ולדלי מכיוון שהם יתאימו לתשוקה ולאנרגיה שלהם.

מזל אריה גבר

איש מזל אריה הוא איש גלגל המזלות. הוא מנהיג טבעי, בעל רצון חזק ומונע. הוא גם מאוד רגיש ונפגע בקלות . כדי לזכות בו, עליך להיות חזק בדרך האהבה. אתה רק צריך להיות חבר שלו ובן לוויה נאמן. אז תהיה לך את היכולת לשכנע אותו שהוא צודק. הסיבה לכך היא שהעקרונות שלו מושכים אותו אליך. לגבר מזל אריה יש בדרך כלל דעה גבוהה על עצמו והוא לא מתבייש להראות זאת, אפילו מלפנים ממך. הוא יהיה ישר ונאמן למי שהוא אוהב. גבר מזל אריה הוא הרומנטי ביותר מכל המזלות, במיוחד אם את אישה שיכולה לאהוב אותו ללא השוואה או קנאה. גבר מזל אריה הוא אידיאלי עבור מישהי שיש לה גם אבירות חזקה וגם אופי עדין, כמו גם ביטחון רב ביופיה.

מזל אריה וסרטן בזוגיות

לסרטן יש מספר משמעויות באסטרולוגיה כגון:

● אהבה ותשוקה ● נאמנות ● מסירות ● נאמנות ומחויבות ● נאמנות למטרה או מטרה של שירות (לדוגמה, שירות לאומי) ● נאמנות לחבר או לבן משפחה (דואג להם) ● מסירות לקריירה (למשל, להיות מהנדס)

סרטן הוא גלגל המזלות של האדם המפורסם ביותר בעולם – אריה. סרטן הוא סימן מאוד רומנטי ונלהב. לבני מזל אריה יכול להיות קשה להתגבר על מערכות היחסים הקודמות שלהם, ולכן חשוב להם למצוא מישהו שיבין אותם וגם יגרום להם להרגיש יותר בנוח בזוגיות.

מזל אריה ומזל סרטן מאוד תואמים, שכן לשניהם יש אישיות דומה, אך יש להם גם תכונות שונות. שניהם מאוד רגישים ואכפתיים אחד כלפי השני, אבל זה לא אומר שהם יותר מדי רגשניים או רומנטיים אחד עם השני. הם אולי עדיין אוהבים זה את זה עמוקות, אבל הם לא תמיד מתנהגים כך.

אישה מזל אריה

אשת מזל אריה היא אישה מאוד עצמאית. היא יכולה להיות מאוד עקשנית ותובענית. אבל במקביל, היא גם מאוד מגוננת על משפחתה. אשת מזל אריה תמיד תרצה לעשות מה שהיא מרגישה שנכון למשפחתה ולעולם לא תתפשר על העקרונות שלה. זה הופך אותה לשותפה טובה לכל גבר שרוצה לדאוג למשפחתו.

אל לנו לחשוב על הנשים הללו כקשות יותר מנשים אחרות, כי הן עדיין מאוד עצמאיות ותובעניות בדרכן שלהן – בדיוק כמו כל הנשים האחרות. הן פשוט תובעניות יותר בדרכן שלהן עם צרכים והעדפות מסוימות השונות מרוב הנשים האחרות.

“אשת מזל אריה היא הרומנטית ביותר מכל המזלות. היא חולמת, בעלת חזון ובעלת חזון. יש לה הבנה אינסטינקטיבית של מה בן זוגה רוצה וצריך – היא יודעת באופן אינסטינקטיבי מה לומר ואיך לומר זאת. “

מאזניים ואריה

המזלות הם רק אחת מהדרכים הרבות שבהן אנו יכולים לזהות את עצמנו. למעשה, ישנם יותר מ-100 סימנים אסטרולוגיים.

מאזניים ואריה הם הסימנים של גלגל המזלות. הם תמיד נחשבו לסימן של מזל, קסם ורומנטיקה. עם זאת, עם הזמן יותר אנשים הבינו שיש להם גם תכונות רבות אחרות. העיקרון העיקרי של גלגל המזלות הוא שאנשים שנולדו תחת קבוצת הכוכבים הזו לעולם לא מתים. הם חיים וממשיכים להתקיים לנצח, כמו מצב של נוער קבוע. רעיון הנעורים הנצחי דומה לרעיון האלמוות. קבוצת הכוכבים יכולה לספק הגנה מכל מחלה ורוחות רעות.

“המאזניים ידועה ביכולתו להיות חמלה ואמפתיה, תוך יכולת אנליטית, תובנה ואינטואיטיבית.”

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן