דף הבית » מדריכי הורוסקופ/מזלות » תאימות הורוסקופ בין מזלות: דבר חשוב לדעת

תאימות הורוסקופ בין מזלות: דבר חשוב לדעת

הורוסקופ התאמה בין מזלות

גלגל המזלות הוא חלק מהאסטרולוגיה ומהמחזור האסטרולוגי. זוהי מערכת עתיקה ששימשה במשך אלפי שנים. הוא מבוסס על עמדות השמש והירח ביחס זה לזה.

ההורוסקופ הוא דרך מושלמת לחזות את התאימות בין שני אנשים. אבל, ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על ההתאמה בין שני אנשים – כמו אישיות, אופי, אורח חיים ואפילו העתיד. מערכת יחסים. הנה כמה מהגורמים שקובעים את התאימות בין שני אנשים. מערכת היחסים בין שני אנשים תמיד מבוססת קודם כל על תכונות אישיות. דמיון בטבע ואיכויות אישיות שונות יהוו סיבה למשיכה או אפילו חוסר חיבה במקרים מסוימים, אך יכולים גם להוות גורם משיכה או שוני לאדם האחר מכיוון שלעתים קרובות זה עשוי להשתנות עם הזמן, שינויים במצבי רוח וברגשות, שינויים ברצונות. להלן כמה מהגורמים הקובעים תאימות בין שני אנשים. מערכת היחסים בין שני אנשים תמיד מבוססת קודם כל על תכונות אישיות. דמיון בטבע ואיכויות אישיות שונות יהוו סיבה למשיכה או אפילו חוסר חיבה במקרים מסוימים, אך יכולים גם להוות גורם משיכה או שוני לאדם האחר.

תאריכי מזלות

גלגל המזלות הוא קבוצה של 12 סימנים. לכל סימן אישיות ומאפיינים משלו, המבוססים על השמש, הירח וכוכבי הלכת במערכת השמש שלנו.

גלגל המזלות הוא קבוצה של 12 מזלות המקובצים לשתי קבוצות: המזלות הקבועים והמזלים הניתנים לשינוי. הסימנים הקבועים הם טלה (21 במרץ), מזל שור (21 באפריל), מזל תאומים (21 במאי), סרטן (21 ביוני), אריה (22 ביולי), בתולה (22 באוגוסט), מאזניים (23 בספטמבר) ועקרב (23 באוקטובר). ). הסימנים הניתנים לשינוי הם גדי או מזל דלי, מזל דגים או טלה, קשת או מזל גדי, מזל דלי או דגים, ומזל שור או קשת.

מזלות ביהדות

המזלות האסטרולוגיים וגלגל המזלות ביהדות משמעותיים עבור הרבה אנשים. חשוב שנבין את זה כי זה חלק מהתרבות שלנו ויש לזה השפעה מאוד חזקה על חיינו.

גלגל המזלות מייצג את כל 12 המזלות של קבוצות הכוכבים, שהם המיקומים שבהם הם מופיעים בשמים בתקופות שונות של השנה. 12 הסימנים המרכיבים את קבוצת הכוכבים הזו הם טלה, שור, מזל תאומים, סרטן, אריה, בתולה, מאזניים, עקרב, קשת, מזל גדי, מזל דלי ודגים.

מבחינת אסטרולוגיה כמו גם דת יהודית יש רעיון בסיסי שלכל דבר יש משמעות אסטרולוגית – מלידה ועד מוות. זה אומר שאנחנו יכולים להבין דברים כמו אהבה או שנאה , בריאות או מחלה, מוות או לידה מחדש. ולכל הדברים האלה יש משמעויות אסטרולוגיות משלהם. ימין? זאת אומרת, זה מה שאתה יכול לראות בספר בראשית כאשר אלוהים בורא את היקום. למעשה, אתה יכול לראות את המסר הזה גם בספרי יהדות אחרים – כמו “המפתח לאושר” וכן הלאה…

אסטרולוגיה שבועית

האסטרולוגיה היא נושא מעניין כי היא עוסקת בכל מיני דברים שאנשים חושבים עליהם כשהם חושבים על העתיד. למשל, מה יקרה למזג האוויר? מה יקרה למשפחתם? מה יקרה לבריאותם? איזה סוג של הזדמנויות קריירה קיימות עבורם? על כל השאלות הללו ניתן לענות על ידי האזנה לכוכבים וכוכבי הלכת לאורך כל השנה.

אסטרולוגיה שבועית היא נושא פופולרי מאוד בעולם ההורוסקופים. מאמינים שהנושא הזה טוב לאנשים שאוהבים לקרוא על הכוכבים והשפעתם על חיינו. זה יכול לשמש כמבוא לאסטרולוגיה, כי זה יציג לך את היסודות של הנושא המרתק הזה.

תאומים וקשת

מזל תאומים וקשת הם שני סימנים אסטרולוגיים שיש להם קשר חזק ליצירתיות. מזל תאומים הוא סימן הנפש וקשת הוא סימן הגוף.

תאומים ומזל קשת שניהם נשלטים על ידי כוכב הלכת שבתאי. שני הסימנים קשורים לתקשורת, מידע ויעילות. הם גם מייצגים את הרעיון של אדם ממושמע שצריך לנהל את הזמן שלו כמו גם את הרגשות שלו.

מחשבון אהבה

מחשבון אהבה הוא כלי שיכול לעזור לך לחשב את אחוז חיי האהבה שלך המבוסס על האישיות שלך.

למחשבון אהבה יש מספר תכונות. זה יכול לשמש ככלי אינטראקטיבי, זה יכול לשמש גם כמחשבון. התוכנה מיועדת לאנשים המעוניינים לברר על חיי האהבה שלהם והיא מספקת להם מידע על אחוז חיי האהבה שלהם המבוסס על סוג האישיות שלהם.

מזל שור וסרטן התאמה

סרטן הוא סימן גלגל המזלות המייצג אינדיבידואליות וביטוי עצמי. עם זאת, על פי האסטרולוגיה, סרטן ידוע גם כסימן “חוסר השלמות”. הסימנים נחשבים להפכים בטבעם ולכן, אין זה מפתיע שמזל שור וסרטן נחשבים כסימנים שאינם תואמים.

ניתן לראות את התאימות בין שני הסימנים הללו מהמאפיינים שלהם. מזל שור (סימן השלמות) ידוע ביציבותו ובבטחונו בעוד שסרטן (הסימן של חוסר השלמות) אוהב להביע את רגשותיו בחופשיות. שני הסימנים הללו דומים גם בהתנהגותם בענייני כסף מה שהופך אותם למתאימים זה לזה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן