דף הבית » כללי » כיצד תאימות אסטרולוגית בין מזלות

כיצד תאימות אסטרולוגית בין מזלות

התאמה אסטרולוגית בין מזלות

זהו נושא פופולרי מאוד בקהילה האסטרולוגית. יש הרבה מאמרים שמדברים על התאמה בין המזלות.

אסטרולוגיה היא מדע העוסק ביחסים בין הכוכבים לכוכבי הלכת. הוא משמש בתחומים רבים ושונים כמו רפואה, פיננסים, פוליטיקה, חינוך וכו’. הכוכבים הבהירים ביותר בשמיים יכולים לשמש כדי לגלות כל מיני מידע עלינו. כמה מהעובדות השימושיות שתוכלו לרכוש מאסטרולוגיה הן: מיקומו וצבעו של כוכב הם תוצאה של המסה, הבהירות וההרכב שלו. ישנם כוכבים רבים שהתגלו בעלי תכונות שונות לחלוטין.

משמעות תאימות במזלות היא אחד ההיבטים החשובים ביותר לזוגיות. זה קשור להתאמה לאדם שאתה יוצא איתו ועד כמה הוא תואם את האישיות שלך. רצונות והעדפות. עם זאת, לא מדובר במערכת יחסים שנעשתה על ידי כימיה בלבד; צריך הרבה עבודה קשה כדי שזה יקרה. אם אתה כל כך מרוכז בלהביא אנשים להתאהב בך, אז אולי תרצה לקחת חלק מהאלמנטים שאולי באמת יעזרו להם להתאהב בך.

התאמת מזלות לפי הקבלה

ההורוסקופ הוא מעין מפה אסטרולוגית המשמשת לניבוי העתיד. הוא מתאר את מיקומם של כוכבי הלכת במפת הלידה שלך ואת מיקומם בחלל. זה מראה את השמש, הירח וכוכבי הלכת ביחס זה לזה. ארבעת כוכבי הלכת העיקריים – מרקורי, נוגה, מאדים וצדק – מסודרים כך שהם הולכים בנתיב דרך מפת הלידה שלך. כולם משפיעים על היבטים שונים של חייך כמבוגר (זה קובע היבטים של אישיות). ככל שאתה מתבגר, כל כוכב לכת מתמחה יותר בהשפעתו על אחד היבט של חייך. לדוגמה, ההשפעה של ונוס על החשק המיני שלך תקבע היבטים של מערכות יחסים, קריירה וכספים בהמשך החיים. המיקומים והתנועות של כל כוכב לכת במפת הלידה שלך נקראים הבתים שלו – המינוח המסורתי למקום שבו נולדת.

לכל אחד מההורוסקופים הללו יש משמעות שונה לכל אדם. אז חשוב להבין את ההבדלים ביניהם. ישנם סוגים רבים ושונים של אסטרולוגיה, אך כולם משתמשים באותם עקרונות בסיסיים על מנת ליצור תחזיות לגבי חייהם של אנשים.

מזלות ביהדות

גלגל המזלות הוא מערכת של שנים עשר מזלות התוחמות את גוף האדם, וכל מזל קשור לשנה מסוימת.

ביהדות, לכל מזל יש משמעות משלו. 12 המזלות של גלגל המזלות הם: קשת (טלה), אש (שור), עז (תאומים), נחש (סרטן), אריה (אריה), נמר (בתולה), קוף (מאזניים), סוס/שור/פרה/כבש /עז, שור/ארנב, תרנגול וכלב .

המזלות ממלאים תפקיד חשוב בחייו של אדם. ישנם שנים עשר סימנים בגלגל המזלות ולכל אחד יש מאפיינים משלו. אומרים שלכל סימן אישיות ותכונות משלו.

גלגל המזלות הוא קבוצה של 12 קבוצות כוכבים, לכל אחת מאפיינים ומשמעות משלה. גלגל המזלות משמש בדתות ותרבויות רבות כדי לקבוע את תחילתה של שנה חדשה, תחילתו של מחזור או אירועים אחרים.

גלגל המזלות נקשר למזלות אסטרולוגיים שונים במשך אלפי שנים. לדוגמה, “עונות השנה” נקבעות לפי תנועת הכוכבים בשמים ולא לפי תנועות כוכבי הלכת בפני עצמם (כפי שלעתים מאמינים בטעות).

מזל טלה ואריה

טלה ואריה הם כוכבי גלגל המזלות. הם מייצגים רצף של חשיבה קדימה, וזו הסיבה שהם קשורים לעתים קרובות עם תעוזה, יצירתיות וחדשנות. אריה, טלה, שמש, ירח ונוגה הם השילובים הקרובים ביותר של גלגל המזלות. המשמעות היא שיחד שני הסימנים הללו מבטאים סינרגיה מיוחדת בין רגשות, רגשות, רגשות ורעיונות. שני הסימנים הללו יכולים לבטא גם קונפליקטים פנימיים חזקים במיוחד כאשר כל סימן נמצא בקונפליקט עם עצמו שכן לכל סימן יש מחשבות פנימיות משלו.

טלה ואריה הם הסימנים החשובים ביותר של גלגל המזלות. הם מיוצגים על ידי טלה ואריה בהתאמה. באסטרולוגיה, הם מייצגים את הבית הראשון והשלישי של ההורוסקופ.

מזל שור וסרטן התאמה

מזל שור וסרטן הם הסימנים הפופולריים ביותר של גלגל המזלות. שניהם חזקים ויציבים באופיים.

זהו הקדמה קצרה לתאימות מזל שור לסרטן, המכונה גם “סימן הים”. החלק הראשון של מאמר זה יתמקד בתאימות מזל שור לסרטן, בעוד החלק השני יתמקד בתאימות מזל שור עם כל הסימנים האחרים.

מזל שור וסרטן הם שני סימנים חשובים בהורוסקופ. אבל יש להם גם היבטים חשובים רבים אחרים באישיות. אדם שנולד תחת הסימנים הללו הוא מאוד רגיש ונאמן לאנשים הקרובים אליו. הם מאוד רגשיים, והם יכולים להיות מאוד עקשנים לפעמים. מצד שני, גם הם יכולים להיות מאוד חרוצים, אבל לפעמים העבודה שלהם קצת משעממת עבורם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן