דף הבית » מדריכי הורוסקופ/מזלות » התאמה בין זוגות לפי מזלות

התאמה בין זוגות לפי מזלות

התאמה בין זוגות לפי מזלות

הורוסקופ הוא סוג של אסטרולוגיה החוזה את העתיד על סמך מיקומם של כוכבי הלכת בשמים. מיקומם של כוכבי הלכת נקבעים לפי מיקומם בשמים ומהירותם זה ביחס לזה.

בזוג, האדם עם סימן ההורוסקופ הטוב ביותר נחשב לאחד שיתאים ביותר אחד לשני. אומרים שזה בגלל האישיות וההעדפות שלהם. בגלל תאימות כוכבי הלכת משפיעים זה על זה. במקרה של סימנים הפוכים, זה משפיע עליהם להיות לא תואמים. עם זה, האדם לא רק יקיים אינטראקציה עם אחרים, אלא גם עם כוכבי לכת אחרים. כוכב לכת המשפיע על אישיותו והעדפותיו של אדם נחשב לתואם. בגלל מערכת היחסים הזו שני הסימנים מתאחדים בזוג. התאמה טובה עבורך או מישהו שאתה מכיר יהיה ונוס במזל טלה, מרקורי במזל תאומים ונפטון בטלה . במערכת יחסים רומנטית זכר טלה ונקבת מזל תאומים יהיו התאמה מצוינת. אלה שניהם מאוד עצמאיים ופועלים. הם מונעים על ידי מטרות, רעיונות, מושגים ובוודאי רצון עז להצלחה בחיים. גבר מזל תאומים יתמוך מאוד בחלומות, בשאיפות ובמטרות של בן זוגו; עד כדי כך שהוא יילחם עבורה בכל. נקבת מזל תאומים תהיה מאוד עצמאית, אם היא לא נשואה לגבר כלומר. היא לא רק נהנית מעצמאותה אלא גם תרצה לדאוג לעצמה ולאחרים. היא תהיה זו שרוצה “ללכת לבד” ולהתפתח בעצמה, ובכל זאת היא נהנית להיות בקרבת אנשים וגם להיות במערכות יחסים.

תאריכי מזלות

כאשר אנו מסתכלים על תאריכי ההורוסקופ, אנו יכולים לראות שמזלות עוסקים יותר באישיותו ובתכונות האישיות של האדם. תכונות אלו נקראות היבטים “אסטרולוגיים” ו”לידתיים”.

תאריך ההורוסקופ הוא תאריך חשוב מאוד, שבו אנחנו אמורים לקבל איזושהי החלטות, בהתאם לעתיד שלנו. זה גם נושא מאוד אישי ורגיש, שצריך להתייחס אליו בזהירות.

אנחנו יכולים להשתמש בתאריכי ההורוסקופ ככלי לקבל החלטות טובות יותר לגבי עצמנו והעתיד. אנחנו יכולים גם להשתמש בהם כדי לחזות את ההצלחה והכישלון העתידיים שלנו, מה שיעזור לנו להימנע מכל כאב רגשי בעתיד. אנחנו יכולים להשתמש בתאריכי ההורוסקופ הכלליים כדי לקבוע את גורלנו ואת הקריירה שלנו. אנחנו יכולים גם להשתמש בהם בשילוב עם גורמים אחרים, כמו משפחה, חברים ורמות מתח, כדי לעזור לנו לקבל החלטות טובות יותר. הבנת תאריכי ההורוסקופ הכלליים שלך שבתאי: 23 בנובמבר – 10 בדצמבר 2007 מרקורי: 25 בנובמבר – 29 בינואר 2008 מאדים: 20 בנובמבר – 6 בדצמבר 2008 ונוס: 17 בנובמבר – 25 בינואר 2009 צדק: 24 בנובמבר – 14 בדצמבר 2008 יום הולדתו של שבתאי הוא היום הראשון של החודש וכוכב הלכת החמישי. אם נולדת בתקופה זו, בדרך כלל תימשך למערכת יחסים רומנטית. האדם המעורב יהיה הנפש התאומה שלך.

התאמה זוגית לפי תאריך לידה

ההורוסקופ הוא שיטה לניבוי העתיד. הוא מבוסס על שילוב של גורמים אסטרולוגיים ואחרים.

התאמת אנשים לפי תאריך הלידה שלהם חשובה מכיוון שאנשים עם הכישורים ותכונות האישיות הנכונות עובדים יחד בצורה הטובה ביותר. אדם ביישן וחסר ביטחון עשוי להיות התאמה טובה יותר למישהו שיוצא החוצה ובטוח בעצמו. אישיות מופנמת ואישיות מוחצנת נוטות לעבוד טוב יותר גם זו עם זו. אלו הן שש התכונות של ההתאמה האידיאלית שלך: INFP: חישה מופנמת INTP: חשיבה אינטואיטיבית INTJ: חשיבה, שיפוט INFJs ו-INFPs אוהבים לעבוד בצוותים. הם מעדיפים סביבה קבוצתית על פני סביבה אישית, והם גם תחרותיים במידה מסוימת. ENTJ: אנשי ENTP אינטואיטיביים והחלטיים עשויים לקבל החלטות על סמך היגיון ולא רגשות.

מזל דגים גבר

מזל מזל דגים הוא אגדה באסטרולוגיה הסינית. הוא קשור ליסוד המים ומסמל את הטבע המסתורי והמסתורי של החיים. מזל מזל דגים הוא המזל השני הפופולרי בעולם, אחרי טלה.

סימן זה ידוע בנטייתו להיות לא יציב רגשית ובלתי צפוי. זה גם ידוע כאחד המזלות האסטרולוגיות העוצמתיות והמשפיעות ביותר. אנשי מזל דגים נחשבים לנדיבים, מקסימים ומשתפים פעולה. הם מאוד נוחים וגמישים, אבל יכולים להיות מאוד חסרי ביטחון בעצמם. הסינים רואים בדגים סימן מזל מכיוון שהוא מייצג את טבע המים. המזל הראשון בגלגל המזלות הסיני הוא דג. הסינים רואים בשמש גם דג כי יש לה יכולת לשחות ולהסתגל במהירות. מזל דגים נחשב לסימן אופטימי מאוד של מים, מכיוון שהוא מייצג את אופן זרימת המים ומשנה את צורתם בהתאם לכיוון המשתנה של זרמי הרוח.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן