דף הבית » מדריך תאימות למזלות » התאמה בין מזלות ואחוזים: כל המידע שאתה צריך

התאמה בין מזלות ואחוזים: כל המידע שאתה צריך

תאימות לתאומים: כל מה שחשוב לדעת

ההתאמה בין המזלות והאחוזים היא אחד הנושאים החשובים ביותר באסטרולוגיה.

ההתאמה בין המזלות היא לא רק על המזל שלהם אלא גם על תכונות האישיות, הערכים והמאפיינים שלהם. התאימות של השלטים זה לזה מושפעת גם מטמפרמנט, עמדות ונקודות מבט שלהם. גלגל המזלות מסומל על ידי בעלי חיים וחפצים אחרים. לכל סימן יש אישיות נבדלת. למשל, השלט “טלה” הוא לוחם אבל הוא גם אוהב הרפתקאות וטיולים; “שור” הוא שמרן אבל גם אוהב ללכת לצאת, לבקר בריקודים ובמסיבות; ו”שור” זהיר אבל גם אוהב חיים מתונים. גלגל המזלות מחולק לשנים עשר מזלות המייצגים את שנים עשר הבתים של האסטרולוגיה הסינית המסורתית והוא מייצג כל סוג של אישיות. לאנשים שנולדו במזל מזל שור יש כוח רצון חזק והם יציבים, הגיוניים, זהירים בניהול זמן.

תאריכי מזלות

דייטים בהורוסקופ הם חלק חשוב מאוד בחיינו. אנשים קוראים אותם כדי לגלות את האירועים העתידיים. לכוכבים ולכוכבי הלכת יש השפעה משמעותית על חיי האדם. הם אחראים להצלחת חיינו ועלינו לקחת אותם בחשבון. האסטרולוגיה של הכוכבים וקבוצות הכוכבים אומרת לנו שעלינו לשים לב לשינויים המתמשכים שלהם.

מזלות ביהדות

לעם היהודי יש היסטוריה ארוכה של אמונות טפלות והערצה למזלות. יש הרבה פולקלור על גלגל המזלות ומשמעותו ביהדות, אבל לא ברור מה זה אומר.

המזלות הם קבוצה של 12 גרמי שמים המהווים את הבסיס לאסטרולוגיה. כל סימן משויך לאחד מ-12 החודשים בשנה. שני האירועים העיקריים של גלגל המזלות הם המזל הראשון והאחרון: לכל מזל יש טווח מסוים של תאריכים בין ה-1 בינואר ל-28 בדצמבר. שבעת הסימנים הם אריה, בתולה, מזל שור, מזל תאומים, סרטן ומאזניים. בכל שנה יש סימן חדש, כך שלכל אחד מ-12 החודשים יש את המזל הנוכחי שלו.

טלה ועקרב

מזל טלה ועקרב הם המזלות הדינמיים והשאפתניים ביותר של גלגל המזלות. הם ידועים בעבודה הקשה, הנחישות והאישיות החזקה שלהם.

הטלה הוא סימן אש השולט על תשוקה, פעולה ואנרגיה. יש להם דחף עז להצלחה בכל תחומי החיים. לרוב זה מתבטא דרך רצון להשיג דברים במהירות וללא דיחוי.

סוג זה של אדם יכול להצליח מאוד בכל תחום שיבחרו לעבוד בו; עם זאת, ייתכן שהם לא יהיו מוצלחים כמו אלה עם סימנים אחרים – כי הם נוטים לקחת יותר זמן כדי לפתח את כישוריהם.

מזל עקרב הוא סימן מים השולט על רגשות ורגשות – לרוב הם אנשים רגישים מאוד שמרגישים עמוקות לגבי העולם הסובב אותם. זה יכול להפוך אותם לפגיעים לפעמים אם לא נזהרים . לעתים קרובות מדובר בקשר ארוך טווח עבור אנשים אלה, בשל רגשות האמון והאינטימיות שיכולים להיות מעורבים. זה הופך לשותפות כאשר בני מזל עקרב מרגישים מחוברים רגשית עם מישהו. 10/11 דגים רוח הדלי מושפעת לחלוטין ממים – איך הם זורמים בגופך, ואיך אתה מרגיש לגבי עצמך והעולם מסביב.

מזל שור וסרטן התאמה

התאימות בין שני הסימנים הללו היא היבט חשוב מאוד באסטרולוגיה. אנו יכולים לומר שהסימן מזל שור הוא יותר “משקף את עצמו” ובעל אוריינטציה מעשית יותר.

מזל שור ומזל סרטן הם שני מזלות המייצגים שתי אישים שונים. מזל שור הוא המזל הקלאסי של כדור הארץ ומיוצג על ידי אופי חזק ומוצק שעובד קשה. זה ידוע גם בשם “איש מזל שור”.

סרטן, לעומת זאת, מייצג אישיות רגשית ורגישה יותר. הם ידועים כ”איש הסרטן” עם היכולת שלהם לקחת סיכונים ולראות דברים מזוויות שונות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן