דף הבית » מדריך אסטרולוגיה » עובדות על תאימות בין סימני אסטרולוגיה סינית

עובדות על תאימות בין סימני אסטרולוגיה סינית

התאמה בין מזלות אסטרולוגיה סינית

אסטרולוגיה סינית היא דרך מצוינת להבין את האישיות שלך. זה נחשב לאחת הדרכים המדויקות ביותר לחזות אירועים עתידיים.

ההתאמה בין מזלות לאסטרולוגיה סינית אינה נוגעת רק לזמן שבו אנשים נולדים, אלא גם על אישיותם, מעשיהם, הרגלים והיבטים אחרים בחייהם. והתפקידים שלהם. אותן תכונות של מזלות יכולות לבוא לידי ביטוי בדרכים שונות על ידי אותם מזלות. כפי שאתה יכול לראות, כאשר אנו מדברים על מזלות, הם אינם מוגבלים ל-12 בעלי החיים המוזכרים במיתולוגיה הסינית, אלא יש עוד הרבה כוכבים וקבוצות כוכבים הדומים לדמויות המיתיים הללו. הם מייצגים היבטים שונים של החיים ו אֲנָשִׁים. על פי התרבות הסינית העתיקה, חברות, אהבה והרמוניה חשובות. גם המזלות המופיעים למעלה נראים כולם בהרמוניה זה עם זה. הפרשנויות המסורתיות של אסטרולוגיה בסין קשורות ל-12 החיות של המיתולוגיה הסינית: חולדה, שור, נמר, ארנב, דרקון, נחש, סוס, איל, קוף, תרנגול, כלב וחזיר.

אסטרולוגיה סינית מזלות

אסטרולוגיה סינית היא מערכת סינית עתיקה אשר פותחה במאה ה-5 לפני הספירה, המבוססת על תיאוריות שונות של הכוכבים וקבוצות הכוכבים. באסטרולוגיה הסינית, המזלות מייצגים שלבים שונים בחייו של אדם; שלבים אלו מתחלקים לשלושה: ילדות, בגרות וזקנה. השלטים מחולקים עוד יותר ל-12 שנים. לוח הירח הסיני מבוסס על שנת ירח, התואמת את שלבי הירח. ישנם שני סוגי חודשים שניתן להשתמש בהם במערכת זו: חודש קצר (יום קצר מחודשי שמש) וחודש ארוך (יום ארוך יותר מחודשי שמש). אורכו של חודש ירח מבוסס על מסלול כדור הארץ סביב השמש. לוח השנה הסיני מבוסס על שנת ירח, התואמת את שלבי הירח.

12 המזלות הסינים הם כדלקמן: חולדה, שור, נמר, ארנב, דרקון, נחש, סוס, עז, קוף, תרנגול, כלב וחזיר.

כל סימן מיוצג על ידי בעל חיים ויש לו אישיות ומאפיינים משלו.

הורוסקופ חודשי

ההורוסקופ הוא צורה פופולרית של חיזוי. אנו יכולים לקרוא את העתיד מהכוכבים והכוכבים. ישנן טכניקות רבות לחזות את העתיד, אך אנו יכולים גם להשתמש בהורוסקופ פשוט כדי לעזור לנו לחזות את חיינו.

הרעיון של הורוסקופ חודשי הוא לתת סיכום של אירועי החודש ותחזית לחודש הבא. זהו כלי שימושי גם לבעלי עסקים, מנהלים ואפילו סלבריטאים. כדי לעקוב אחר חייהם האישיים והמקצועיים. הרעיון מאחורי ההורוסקופ החודשי הוא לספק סיכום של כל מה שקרה בחודש וכיצד זה ישפיע על חייכם האישיים בחודש הקרוב. הורוסקופ חודשי מפורט שימושי גם לבעלי עסקים, מנהלים וסלבריטאים כדי לעקוב אחר מפת הלידה שלהם, אתגרים יומיים ושבועיים וכן אור וחושך. ההורוסקופ החודשי עוזר להבין את מצב העניינים בעבר ובהווה, כך שתוכל לקבל החלטות מתאימות בביטחון. הרעיון מאחורי לוח שנה חודשי הוא לעקוב אחר התאריכים של אירועים חשובים יחד עם מתן רושם לגבי משמעותם לחודש קדימה.

נומרולוגיה לפי תאריך לידה

נומרולוגיה היא דרך מסורתית לחזות את העתיד. זה חוזה את העתיד על סמך תאריך הלידה שלך. אבל זה גם נותן לך מדריך איך חייך יתפתחו.

הוא משמש אסטרולוגים, מגידי עתידות ונומרולוגים כדי לחזות את העתיד, אך הוא גם עוזר בחיזוי אירועים כמו ימי הולדת, ימי נישואין, אירוסין ודברים רבים אחרים. זו הסיבה שכל כך הרבה אנשים התחילו להשתמש בכרטיסי אסטרולוגיה, גם אם הם לא בהכרח רוצים לחזות את העתיד. זה לא מוגבל רק לעולם האסטרולוגיה אלא גם בתחומים אחרים כמו פסיכולוגיה ושיווק. תגובות מופעלות נפוצות עם כל מיני תחזיות אסטרולוגיות, וככה אתה יכול להשתמש.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן