דף הבית » מדריכי הורוסקופ/מזלות » כל מה שצריך לדעת תאימות בין מזלות באחים

כל מה שצריך לדעת תאימות בין מזלות באחים

התאמה בין מזלות באחים

ניתן להשתמש בהתאמה בין מזלות באחים כדי לחזות את הצלחת מערכת היחסים. זה גם יכול לספר לנו על האישיות, האינטליגנציה ותכונות האופי של האדם.

חוק התאמה לגלגל המזלות מבוסס על חוק הארקנה המז’ור והמינורי, שהוא סולם המייצג טוב ורע באופי של אדם. הנה כמה דוגמאות: שמש ממוצעת: אדם שיש לו נטייה כועסת יושפע מהכעס שלו (זה מצביע על קונפליקט) בעוד שמישהו עם נטייה אופטימית יושפע על ידי ההשקפה והאופטימיות האופטימית שלהם. זהו אחד הגורמים לקביעת תאימותו של אדם לאחרים. אדם שיש לו נטייה כועסת יושפע מהכעס שלו (זה מעיד על קונפליקט) בעוד שמישהו עם נטייה אופטימית יושפע מהשקפתו האופטימית ומהאופטימיות שלו. זהו אחד הגורמים לקביעת תאימותו של אדם לאחרים.

ההתאמה בין מזלות באחים היא תופעה לא פשוטה. יש להם מאפיינים משלהם ותכונות מסוימות שעושות אותם שונים זה מזה.

תאומים וקשת

מזל תאומים וקשת הם שני סימנים שיש להם קשר חזק עם יצירתיות ורגשות. מזל תאומים הוא המזל של כוכב הלכת מרקורי שהוא אחד הסימנים הרגשיים ביותר.

מזל תאומים וקשת הם שני הסימנים האסטרולוגיים הפופולריים ביותר. שניהם הסימנים הגמישים ביותר מבחינת אישיות, מה שהופך אותם למעולים להפקת רעיונות תוכן. קשת הוא הסימן לשינוי וצמיחה, מה שאומר שהוא טוב להרבה דברים. בתיאוריה, קשת יכול להיות נהדר עבור המאמצים היצירתיים שלך. אבל כמו תמיד במקרה של אסטרולוגיה, יש כמה צדדים הפוך למטבע הזה: האגו שלך צריך פורקן – בדרך כלל בצורה של “אני מעולה בזה” או “אני הכי טוב בזה”. קשה לנצח מוח יצירתי – לכן קשת הוא אחד הסימנים הפופולריים ביותר בתרשים שלנו. הם אולי לא ממש גמישים כמו מזל תאומים, אבל הם מונעים יותר בפתיחות ויש להם יכולת טובה יותר לקחת את מה שהחיים זורקים עליהם ( דברים חומריים). הם גם עקשנים יותר, מסרבים להאמין שדברים לא יכולים להיות אחרת. תקיפות זו קשורה חלקית לאמונה הגדולה שלהם ביכולות קבלת ההחלטות שלהם. הם מודרניים ולא מתביישים לומר שהם מאמינים בהם והם ממשיכים איתם כל הזמן.

רשימת המזלות

גלגל המזלות הוא אוסף של חיות בעלות מאפיינים ותכונות שונות. להלן רשימת המזלות:

טלה, שור, מזל תאומים, סרטן, אריה, בתולה, מאזניים, עקרב, קשת, מזל גדי, מזל דלי ודגים

מזל תאומים בזוגיות

מזל תאומים הוא המזל של בתולה, כלומר מדובר באדם שחי בזוגיות. זה ידוע גם ככוכב שיתוף הפעולה וההרמוניה. במאמר זה, אסביר כיצד מזל תאומים יכול לעזור לכם בזוגיות שלכם וכיצד ניתן להשתמש בו כדי להפוך את חייכם למהנים יותר.

מזל תאומים הוא סימן גלגל המזלות המייצג את הנפש התאומה. אומרים שחבר הנפש של התאומים יהיה מישהו שיש לו מערכת תמיכה חזקה. אומרים גם שבני מזל תאומים הם מאוד רגישים ואכפתיים, והם נוטים להיות מאוד נאמנים לקרובים אליהם. אנשים תאומים מתוארים לעתים קרובות כרומנטיים ורגישים, אבל הם יכולים גם להיות עקשנים, תחרותיים ואפילו קנאים. יש להם צורך עז בעצמאות וחופש, מה שהופך אותם למתאימים לקריירה עצמאית או לאורח חיים עצמאי. אבל לפעמים עצמאותם של בני מזל תאומים עלולה להקשות עליהם למצוא את בן הזוג המושלם שלהם.

מזל שור וסרטן התאמה

מזל שור וסרטן הם שני מזלות התואמים ביותר. יש להם אנרגיה חיובית מאוד והם מושכים אחד את השני. זו הסיבה שהם נראים לעתים קרובות יחד בהורוסקופ. הם גם השילוב המושלם לזוג טיפוסי ורומנטי. נישואים של מזל שור וסרטן יכולים להיות נהדרים בטווח הארוך, אבל התאימות שלכם מוגבלת בעיקר לפי כמה אתם אוהבים אחד את השני.

טלה ועקרב

טלה ועקרב הם בעלי תחושה חזקה של ביטחון עצמי ואישיות אסרטיבית. הם גם ידועים באופיים הנלהב, שבא לידי ביטוי באהבתם להרפתקאות ולנסיעות. התיאבון הבריא שלהם לחיים הופך אותם לזוג עליז. טלה ועקרב הם בעלי כישורי תקשורת חזקים ויכולים למצוא מכנה משותף עם אנשים רבים, גם אם הם לא תמיד רואים עין בעין. בדרך כלל הם זוכים לכבוד על ידי עמיתיהם בשל חוזק האופי שלהם, היכולת לקחת אחריות על מצבים שבהם הם נמצאים, והאומץ לעקוב אחריהם.

דלי וקשת

מזל דלי ומזל קשת הם שני מזלות הקשורים לעתים קרובות לסימנים האסטרולוגיים של מזל דגים וטלה. לשני הסימנים יש קשר הדוק; שניהם סימן מים.

בעוד שדלי ידוע כאדם אופטימי ונלהב יותר, הוא ידוע גם באישיותו ה”לוהטת”. הוא קשור גם לאלמנט האש, מה שהופך אותו לסימן רגשי ביותר.

קשת, לעומת זאת, ידועה באישיותו ה”תשוקה” ובאהבתו לפעולה. הוא מייצג את יסוד האש שהופך אותו לסימן אנרגטי במיוחד שאוהב להיות בתנועה כל הזמן. זה יכול לגרום לקשת להיות מאוד חסר מנוחה כאשר הם מרגישים משועממים או חסרי השראה. זה יכול להוביל לתסכול או כעס , שאותו קשת לא אוהב כלל. לכן, חשוב להתאמץ בחינוך ובשיפור עצמי, אחרת האש שלך תיפגע. קשת הוא סימן מאוד עצמאי ואתה צריך ללמוד לסמוך על עצמך ועל האינסטינקטים שלך לפני שאתה תלוי יותר מדי באחרים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן