דף הבית » מדריכי הורוסקופ/מזלות » התאמה בין מזלות ביהדות: אילו דברים אתה צריך לדעת

התאמה בין מזלות ביהדות: אילו דברים אתה צריך לדעת

כל המידע על: תאימות מזל טלה תאומים

בדת היהודית, לכל מזל יש מאפיינים משלו. לכל מזל יש אישיות שונה ומזוהה עם סט אחר של תכונות.

גלגל המזלות הוא קבוצה של שנים עשר מזלות בשמים, לכל מזל יש את האישיות והמאפיין שלו. שנים עשר הסימנים הללו יוצרים את ה’תנ”ך’ – שהבנתו תאפשר לנו לחיות את חיינו בשלום ובהרמוניה.

התיאור של כל שלט מבוסס על השלטים המסורתיים. במפה מודרנית מתייחסים אליהם בדרך כלל כצדדים נפרדים של אותו מזל – אבל זה לא נכון בהקשר/משמעות של אסטרולוגיה. שנים עשר הסימנים המרכיבים את טלה: טלה 1 (עולה) – 21 במרץ-19 באפריל 2 מזל שור (aולה) – 20 באפריל- 20 במאי 3 תאומים – 21 במאי-20 ביוני 4 מאזניים (עולה) – 21 ביוני-22 ביולי 5 סרטן (עולה) – 23 ביולי-22 באוגוסט 6 אריה (עולה) – 23 באוגוסט-22 בספטמבר 7 בתולה (עולה) – ספטמבר 23-21 באוקטובר 8 עקרב (מפריד/מעגל של הירח – 22 בנובמבר – 21 בדצמבר 9 קשת (מפריד / מעגל הירח – 22 בנובמבר – 21 בדצמבר 10 גדי (מעגל השמש) – 22 בינואר – 20 בפברואר 11 מזל דלי (עולה / אור) . 22 במרץ – 20 באפריל 12 דגים (עולה) – היררכיה 21 במאי-20 ביוני החלק הראשון של בית מזל טלה ישלוט על ידי השמש. זה סימן של אור, אבל לא לזה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים “שמש”. השמש מסמלת אנרגיה וכוח בעיקר. בעלי חיים, תנועה, תקשורת ומים הם חלק מהתכונות הקשורות למזל זה. זה קשור גם למנהיגות, אסרטיביות ומציאת דרכים לפעול ללא קשר למצב.

יהדות ואסטרולוגיה

אסטרולוגיה היא נושא מרתק ונעשה בו שימוש במשך מאות שנים. הרעיון של חישוב העתיד על סמך העבר אינו חדש. אבל זה מעולם לא היה כל כך פופולרי כמו היום.

השימוש באסטרולוגיה ביהדות ובדתות אחרות רק הולך וגובר, מה שאומר שיש יותר אנשים שיש להם ידע בנושאים אלו מאי פעם. משמעותה של האסטרולוגיה היהודית ומקורות הפופולריות שלה בעולם הגויים חוזרים לתקופה שבה אנשים רבים עדיין האמינו שהדברים הללו נכונים, והם קיימים. אך ככל שחלף הזמן, התברר יותר ויותר שהדברים הללו אינם מילוליים: גם התורה לא רמזה בהם עניין, וגם לא ייצגו תועלת מעשית.

האסטרולוג היהודי המפורסם ביותר הוא הגאון רבי יוסף ב’ סולובייצ’יק זצ”ל, יליד אוקראינה, והיה חבר בתנועת חב”ד ליובאוויטש. הוא פיתח מערכת אסטרולוגיה ליהודים שנמצאת בשימוש עד היום.

מזל שור לפי הקבלה

הקבלה היא דת מיסטית שמקורה במזרח התיכון במהלך המאה ה-9. הקבלה נגזרת מהמילה העברית ל”נסתר” וניתן להבין אותה כידע נסתר. הרעיון המרכזי של ספר זה, שכתב רבי שניאור זלמן מליאדי, הוא לעזור לך להבין את הידע הסמוי הזה.

מזל שור הוא שמו של כוכב לכת במערכת השמש. כדור הארץ קשור ליסוד המים, ויש לו קשר חזק מאוד לצד הנשי של החיים. . מזל שור הוא שלב במזל המתאים למחצית הראשונה של החודש השנים-עשר, לפי המיתולוגיה היוונית. המפה האסטרולוגית של מזל שור מזל שור הוא מזל מים עם נטייה לשמרנות ורגישות. שנת 2010 יכולה להיחשב כשיאה הפיננסי. המרכיב העיקרי בהיבט זה היא גישה חיובית לצמיחה אישית ופיתוח קריירה. שור מוסח בקלות ואינו אוהב להישאר בשקט. לכן, שלט זה יכול להיות הבחירה הטובה ביותר עבורך אם אתה מחפש מישהו שישאיר אותך קרוב לבית, באזור הנוחות של חייך הפיננסיים. לשור יש יחסי עבודה טובים עם בתולה.

הקבלה מלמדת אותנו ששור קשור למים, ויש לו קשר חזק מאוד לצד הנשי של החיים.

מזל דלי לפי הקבלה

מזל דלי נחשב למזל החזק ביותר של גלגל המזלות. זה ידוע גם בתור סימן המים, מכיוון שהוא מייצג מים ורטיבות.

משמעות המילה ‘דלי’ היא “נושא מים” בלטינית. איך שזה כתוב בקבלה, זה אומר “המחולל שינוי”. הסיבה לכך היא שדלי הוא סימן שיכול לחולל שינוי בחייהם של אנשים. זה לא רק קסם מזל טוב למי שנולד תחת השלט הזה, אלא יכול גם להביא שלווה ואושר לאנשים שנולדו תחת השלט הזה. . טלה (21 במרץ עד 19 באפריל) או טלה-שור (20 באפריל עד 20 במאי) המילה “נוגדנית” באה מהמילה הלטינית ל”להילחם”.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן