דף הבית » מדריך תאימות למזלות » האמת על תאימות בין מזל דגים ועקרב

האמת על תאימות בין מזל דגים ועקרב

התאמה בין מזלות דגים ועקרב

מזל דגים ועקרב הם שניים מהמזלות הפופולריים ביותר. שניהם נולדו בין ה-22 ביולי ל-22 באוגוסט. ניתן לראות את ההשפעה של מזל דגים ועקרב בהיבטים רבים ושונים של החיים, אך גם בתפקוד הפסיכולוגי. ההשפעה של שני השלטים תהיה לקבל הרבה הצעות אחד מהשני, אבל גם לנסות ולמצוא שלום אחד עם השני. גם מזל דגים וגם מזל עקרב שומרים על כוחם מיד לאחר הלידה, אז הדבר הראשון שהם ילמדו הוא איך להראות זאת. זה יהיה הצד המפורסם באישיות שלהם שבקרוב תוכלו להרגיש בנוכחותכם. בימים הראשונים, גם אתה תרגיש את זה מאוד ותרצה להקרין את הצד הזה כדי ליצור השפעה חיובית על אחרים. התחושה היא עזה ואמיתית מאוד, אבל זו רק תופעה זמנית. לאחר זמן מה, כוח זה יפחת בהדרגה ככל שהם מתבגרים והאישיות שלהם תהיה בוגרת יותר ופחות ילדותית. מזל דגים נחשב אל הנעורים, מה שהופך אותו לסימן טוב בתרשים שלך. אבל לפעמים אתה עלול לסבול מעין מלנכוליה שמושכת אנשים רבים להימנע מהם. במקרה זה, אתה צריך למצוא דרך לחייך אחרת כולם יחשבו שאתה עצוב ומדוכא מאוד בגלל חוסר העניין לכאורה שלך בחושים.

מזל דגים גבר

גברים מזל דגים הם מאוד רגישים ורגשיים, הם גם מאוד רגישים לסביבתם. הם נוטים להיות שקטים ומאופקים. איש הדגים יכול להיות ביישן ומופנם. הוא לא פרפר חברתי כמו איש מזל דלי או איש מזל תאומים, הוא יותר מתבודד שמעדיף בדידות על פני חברה. בדרך כלל הוא מיומן מאוד מבחינה חברתית ויוצא, אבל יש לו נטייה להיות ביישן בהתחלה. איש מזל דגים הוא בדרך כלל טיפוסים רציניים ויצירתיים שלעתים קרובות אוהבים לחשוב על דברים לפני שהם פועלים לפיהם. הם אולי פרפקציוניסטים ומנתחי יתר, אבל לא עד כדי כך שהם מסתבכים בגלל זה.

תאומים ודגים

מזל תאומים ודגים נמצאים שניהם במזל של שינוי. הם גם אנרגטיים וגם שאפתניים.

מזל תאומים ודגים הם שתיים מקבוצות הכוכבים הפופולריות ביותר בשמיים. קבוצת מזל תאומים קשורה ליצירתיות, דמיון וביטוי עצמי. אומרים שדגים הם סימן לאהבה ורומנטיקה. דגים מקושרים בדרך כלל לים ונאמר כי דגים מסמלים שפע. מזל הדגים ידוע גם כמזל מזל דלי והוא ממוקם בקבוצת הכוכבים של מזל דגים. קבוצת כוכבים זו שוכנת דרומית למזל טלה, שהיא נקודת השוויון האביבית. מזל הדג: מזל שור, טלה וסרטן זמן הלידה.

מזל תאומים ודגים הם גם שני מזלות אסטרולוגיים מאוד פופולריים שיש להם מכנה משותף אחד – ניתן למצוא אותם בשני המזלות: טלה (21 במרץ עד 19 באפריל) ומזל שור (20 באפריל עד 20 במאי).

מזל דגים נקבה

מזל דגים הוא הסימן של יסוד המים. עם זאת, מזל דגים יכול להיות אישיות חזקה ועצמאית. מזל דגים חזק יכול להיות נכס נהדר עבור כל עסק.

אשת מזל דגים היא הסמל של כל הנשים שנולדו בין ה-21 במרץ ל-19 באפריל.

נשות מזל דגים ידועות בהיותן מאוד פרטיות וביישניות. הם אוהבים לשמור על רגשותיהם ורגשותיהם בשליטה. אבל תכונות אלה לא תמיד מהוות בעיה עבור נשות מזל דגים. הם יכולים להיות מאוד רומנטיים ורגישים כשהם רוצים להיות. סביר יותר שהם יונעו מהצורך באהבה ותשומת לב מאשר רוב הסימנים האחרים. נשות דגים יכולות ליהנות מאוד עם חברותיהן, אבל הן לא אוהבות פעילויות קבוצתיות שאינן חשובות להן. הם נוטים להיות מאוד עצמאיים, אז אם משהו לא נראה להם הגיוני, זה כנראה בגלל שזה לא הגיוני עבורם. נשים בדגים נוטות להיות אידיאליסטיות, והן רוצות שגם בני הזוג הרומנטיים שלהן יהיו. הם כנראה גם רוצים שהחברים שלהם יהיו סתומים כמוהם.

מזל דגים ומזל סרטן

מזל דגים וסרטן הם שני סימנים שונים, אבל יש להם מהות דומה ואותה צורת חשיבה.

מזל דגים נשלט על ידי הירח ומאופיין ביכולתו להיות בהרמוניה עם אחרים ולהגיע לרמת תודעה גבוהה יותר מאשר סימנים אחרים. מזל דגים מאופיין גם בזיכרון הטוב שלו, מה שהופך אותו לסימן אידיאלי ליצירת תוכן.

הסרטן נשלט על ידי ונוס ומאופיין בנטייתו להביע רגשות בחופשיות. הסרטן אוהב להיות בקשר עם רגשותיהם של אנשים, מה שהופך אותו לאידיאלי ליצירת תוכן. זהו גם השלט שאוהב להתמקד בפרטים, מה שהופך אותו למושלם ליצירת תוכן.

מזל דגים ומזל סרטן הם שני המזלות המייצגים את שני הקצוות של האישיות שלנו. מזל דגים הוא אדם מקסים ומקסים שתמיד מוכן להכיר חברים חדשים, בעוד סרטן הוא אדם חרוץ שלא מוותר על אף משימה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן