דף הבית » מדריך תאימות למזלות » התאמה בין מזל דלי לסרטן – כל מה שחשוב לדעת

התאמה בין מזל דלי לסרטן – כל מה שחשוב לדעת

התאמה בין מזלות דלי וסרטן

מזל דלי הוא סימן מים. יסוד המים מסמל את רגש הרגשות ורגשות קשורים לרגשות. במילים אחרות, מזל דלי הוא סימן רגיש והוא גם סימן רגשי. שני האלמנטים הללו מתאחדים כדי להפוך את מזל דלי לאחד הסימנים הרגשיים ביותר באסטרולוגיה.

סרטן הוא סימן אש. אלמנט זה מייצג תשוקה, יצירתיות ודינמיות. זה גם מייצג את הרגשות החזקים שיכולים להיות קשים לשליטה כשהם עולים מתוכך. יסוד האש מסמל את הטבע הפנימי שלך ואת הדחף שלך ליצור דברים או להשיג משהו חדש או שונה בחיים. במילים אחרות, סרטן הוא סימן רגשי והוא גם סימן רגשי באסטרולוגיה.

השילוב של מזל דלי וסרטן הוא שילוב ארוך טווח. לשניהם יש רגשות ורגשות חזקים. זה הופך אותם לשותפים טובים.

דלי וקשת

מזל דלי הוא הסימן של יסוד המים וקשת הוא הסימן של יסוד האש.

לשני המזלות של גלגל המזלות יש כמה מאפיינים מעניינים מבחינת תכונות אישיות. הם גם אופטימיים וגם רומנטיים. יש להם גם חוש חזק של צדק והגינות. מזל דלי ידוע ביכולתו לראות את התמונה הרחבה יותר וביכולתו לשלוט בעצמו, ואילו מזל קשת ידוע כספונטני, אימפולסיבי ואינטואיטיבי.

עם זאת, ישנם כמה הבדלים ביניהם מבחינת האישיות שלהם שיכולים להקשות עליהם לעבוד יחד כצוות. לדוגמה, בני מזל דלי נוטים להיות יותר מועדים לציניות מאשר בני מזל קשת כי הם מאמינים שלחיים אין משמעות או מטרה. עם זאת, זה לא המקרה עם בני מזל קשת שמרגישים שלחיים יש משמעות ותכלית אם הם מסוגלים לגלות זאת באמצעות מאמציהם. זה זו הסיבה שלמרות שקשת מעדיף להיות ספונטני, בני מזל דלי מעדיפים להיות אסטרטגיים ונשלטים. כמו כן, מזל קשת מאמין בחשיבות העתיד ואילו בני מזל דלי מאמינים בחשיבות של היום. יש להם גם סובלנות גבוהה יותר לעמימות וחוסר ודאות מאשר מזלות אחרים. הם נוטים יותר להסתגל לסביבה משתנה ולרוב יכולים להסתגל במהירות.

מזל סרטן גבר

סרטן הוא סימן גלגל המזלות הידוע ביכולתו להיות חבר טוב ולוויה. גבר סרטן ידוע גם ברצונו העז להגן על מי שהוא אוהב. ולפרנס אותם ואת משפחתם. סרטן הוא סימן “אבירי”, כלומר הם מגנים על החלשים, העניים והפגיעים. אבל עם הסוג הנכון של טיפול תומך בסרטן, אתה יכול להיות חזק בדיוק כמו חבר שלך. הנה כמה דרכים להפוך לגבר סרטן חזק יותר:

1. מצא את הכוח להגן על חברך בעת צרה. גברים סרטניים יכולים להיות רחמנים ולחלוק את רגשותיהם מבלי להיות רגשיים, אבל הם גם מאוד מגינים על חבריהם. קיום גבר סרטן בתור החבר הכי טוב שלך יכול לעזור לך לעבור את הזמנים הקשים שבהם האדם האמין שלךחולה או זקוק לכתף לבכות עליה.

2. שמור על הכלב של חברך. אם אתה הולך להיות ליד חבר שיש לו חיית מחמד, וודא שהיא בריאה ומאומנת היטב. גברים סרטניים אוהבים כלבים, אבל הם ירגישו לפעמים אשמים אם הם לא יטפלו בהם היטב.

3. השאר את החברים שלך מעודכנים במה שקורה בעולם סביבם: יש , זה קצת מעצבן שהחבר הכי טוב שלך כל הזמן שולח לך הודעות טקסט, אבל זה יכול להיות פרודוקטיבי כשאתה צריך לדעת מה קורה בעולם.

4. תן לחברים שלך להשפיע על מי שאתה: גברים סרטניים אוהבים לספר לאחרים איך הם צריכים להרגיש, וזה הולך לשני הכיוונים. הם עשויים לתת עצות שיעזרו לך לקבל החלטות לגבי מה שאתה עושה , עם מי אתה עושה את זה ואיפה אתה גר.

5. היו פעילים בחיי חברכם: גברים סרטניים אוהבים להיות פעילים בחייהם של חבריהם, בין אם זה משחק או ספורט. הם יכולים גם להיות טובים במתן עצות (בטלפון או בטקסט).

מזל דלי עם אריה

מזל דלי הוא סימן הידוע כבעל תשוקה ורגש. הוא ידוע גם באהבתו לטבע ולחיים. מזל זה קשור גם לאריה, כלומר ניתן לראות בו שילוב של שני הסימנים. . מכיוון ששני הסימנים דומים, אין לבלבל בין מזל דלי למזל השני של אריה. השמש במזל טלה שולטת ביצירתיות. זהו מאפיין מסוכן לשימוש, שכן הוא עלול להוביל לתאונות ולפרשנויות מוטעות של מצבים חברתיים. המפתח כאן הוא שניתן לקחת את זה בצורה חיובית; יהיה לך קושי לשלוט ברגשות וברגשות שלך.

סרטן ואריה

סרטן ואריה הם בין המזלות הפופולריים ביותר. סרטן הוא סימן של השמש ואריה הוא סימן של הירח. שניהם קשורים ליכולת לבטא רגשות ואהבה.

סרטן ידוע גם בשם ‘סימן הריפוי’, כלומר הוא עוזר לרפא אנשים ממחלות שונות. סרטן נקשר גם להיות אדם שלא מפסיק לחשוב על משהו יותר מדי זמן, גם אם זה לא רלוונטי עבורו יותר.

לאריה יש אישיות של אריה והוא מאוד פעיל וחזק. הם מאוד חיוביים, נאמנים ונדיבים. הם גם מאוד ספונטניים וסקרנים.

הם גם נהדרים עם הידיים שלהם ויכולים להיות יצירתיים בדרכים רבות ושונות.

סרטן ואריה הם התאמה טובה כי יש להם תכונות משלימות והם יודעים לטפח אחד את השני.

מזל סרטן ושור

סרטן ומזל שור הם שני מזלות המייצגים את האנשים שהם מאוד רגשיים ורגישים. חלק זה ידבר על המזלות של סרטן ומזל שור, המאפיינים שלהם וכיצד הם מתייחסים זה לזה.

סרטן הוא סימן שרגיש מאוד לרגשות. סימן הסרטן מייצג אנשים מונעים רגשית, מלאי חמלה, אכפתיות, נאמנים, אלטרואיסטים ויצירתיים. בקיצור הם אנשים שיש להם רגשות חזקים כלפי אחרים אבל גם דואגים מאוד לעצמם. ניתן למצוא אותם בכל מיני מקצועות – רופאים, עורכי דין או אמנים.

מזל שור הוא סימן שיש בו הכי הרבה גבריות בהשוואה לכל שאר הסימנים גם יחד. זה מייצג אנשים שיש להם ערכים חברתיים חזקים כמו כנות, כבוד וכנות אבל גם אוהבים לחגוג חזק עם חברים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן