דף הבית » מדריכי הורוסקופ/מזלות » כל מה שאתה צריך כדי לדעת תאימות לגלגל המזלות של זולו

כל מה שאתה צריך כדי לדעת תאימות לגלגל המזלות של זולו

אסטרולוגיה קיימת כבר אלפי שנים ומאמינים שהיא אחת מצורות הניבוי העתיקות ביותר. זה היה בשימוש על ידי אנשים בכל רחבי העולם, כולל באפריקה, אסיה, אירופה וצפון אמריקה.

תאימות לגלגל המזלות של זולו מבוססת על שילוב של סימנים אסטרולוגיים ומאפייניהם. לכל סימן יש מאפיינים משלו ולכל שילוב של סימנים אלו יכולות להיות תכונות משלו, כך שלא ניתן לחזות את התוצאה של מערכת יחסים בין שני אנשים על סמך סימן אחד בלבד או רק מרכיב אחד בשילוב זה. התאמה בין שני אנשים המבוססת על אלמנט אחד בלבד עלולה להיות מאוד בלתי צפויה ואף מזיקה אם אין להם אישיות תואמת או אם הם לא תואמים גם בהיבטים אחרים. הטבלה הבאה מציגה את התאימות האסטרולוגית בין מזלות למגדרים.

התאמה זוגית בין מזלות לפי הקבלה

מזלות הם דרך לתאר את אישיותו של אדם. הם מייצגים את העבר, ההווה והעתיד של אדם.

המזלות הם האינדיקטורים העיקריים להתאמה בין אנשים. לפי הקבלה היהודית, המזלות מראים את ההתאמה בין אנשים ויחסיהם זה עם זה.

מזלות של האנשים שיש להם מזל ואינם מתאימים זה לזה נחשבים למזלות התואמים ביותר. מזלות התואמים זה את זה נחשבים כיחידים מאושרים, אנשים בטוחים בעצמם וכבעלי השקפה חיובית על החיים. על פי ההיסטוריה העתיקה של היהדות, מזלות שונים משפיעים על תכונות אישיות שונות באדם.

מזל תאומים זולו

זולו אסטרולוגיה היא אחת המערכות הרוחניות, הדתיות והפילוסופיות הוותיקות והפופולריות ביותר בעולם. היא גם נחשבת למערכת עתיקה מאוד, שהוצגה לראשונה בדרום אפריקה על ידי שבט אפריקאי.

גלגל המזלות הוא חלק חשוב מאוד באסטרולוגיה. אומרים שיש יותר מ-1000 פרשנויות שונות למזל, אותן ניתן למצוא בספרים ובאתרים שונים. כמה אסטרולוגים מפורסמים טוענים שלמזלות יש השפעה ישירה על האישיות וההתנהגות שלנו, בעוד שאחרים אומרים שאין לו השפעה כלל.

גלגל המזלות של מזל תאומים נחשב ליצירתי והדמיוני ביותר. סימן, משום שהוא מייצג את הדואליות של שני כוחות מנוגדים, הנקראים “שדים”. הורוסקופ של מזל תאומים הוא בדרך כלל מאוד אגרסיבי וכמעט אף פעם לא משתלט עליו. עם זאת, ישנם חריגים לכלל זה. לחלק מבני מזל תאומים יש הרבה אמפתיה ומבטאים את רגשותיהם בצורה טובה. הם יכולים להיות אנשים נחמדים בעצם אבל לפעמים הם יכולים להיסחף , מרגישים שהם יכולים לתמרן אחרים. עם זאת, מזל תאומים יכול להיות גם מאוד אגרסיבי ולפעמים אפילו אלים. לעתים קרובות הם מהירי מזג באופיים ויש להם מעט סבלנות לטעויות או מחלוקות של אנשים אחרים. מזל תאומים הוא הסימן של בן הזוג הרומנטי ה”מושלם”: התאימות שלהם כמעט תמיד מושלמת. הם לא ממש אוהבים להתווכח אבל יגנו על עצמם.

מזל קשת זולו

קשת הוא סימן ייחודי שיש לו קשר חזק מאוד עם הכוכבים. זהו גם הסימן של הלוחם וההרפתקן, אשר ידועים לרוב בעקשנותם ואומץ ליבם. זה גם סימן של כוח ועוצמה. קשת נחשבת לעתים קרובות למזל של גבר, אך היא למעשה מייצגת את הכוח האוניברסלי של החיים עצמם. ארכיטיפ זה ניתן למצוא בתרבויות ודתות רבות ושונות ברחבי העולם. הירח ליד הכוכב מראה היבט נוסף של האישיות הייחודית הזו.

מזל קשת הוא המזל היצירתי והמקורי ביותר. הוא נשלט על ידי כוכב הלכת נוגה, מה שאומר שיש לו רצון עז לבטא את עצמו בצורה יצירתית. זה הופך אותו להתאמה אידיאלית לאישיות קשת.

התאמה זוגית מדויקת

הורוסקופ הוא חיזוי של העתיד בעזרת אסטרולוגיה. זהו סוג של תחזית שחוזה את העתיד ומקצה אישיות מסוימת לכל אדם על סמך מפת הלידה שלו.

התאמה מדויקת של הורוסקופ (HEM) הוא אלגוריתם שמשתמש באסטרולוגיה כדי לחזות מה אנשים יגידו, יעשו או יחשבו על אירועים ספציפיים בעתיד הקרוב. האלגוריתם לוקח בחשבון את כל המידע הרלוונטי ומבצע על פיו תחזיות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן