דף הבית » מדריכי הורוסקופ/מזלות » הכל על התאמה בין מזלות ירון לבנה

הכל על התאמה בין מזלות ירון לבנה

התאמה בין מזלות ירון ליבנה

ירון לבנה הוא מחבר מפורסם של ספרים ומאמרים על אסטרולוגיה. הוא כתב מספר ספרים בנושא, ביניהם “המזלות האסטרולוגיים של גלגל המזלות”, “כוכבי הלכת האסטרולוגיים” ו”המזלות”. (ושני ספרים על התהליך המשמש ליצירת מפות אסטרולוגיות).

הוא גם העורך של “המזלות האסטרולוגיים” (הוצאת אסטרונומיה, 2005)) ועורך שותף של “האנציקלופדיה לאסטרולוגיה” (ברקלי, 2004), שמאז הודפס מחדש. לבנה נולדה בתל אביב, ישראל בשנת 1952. ספרו הראשון היה “המזלות האסטרולוגיים” (1972), וכן פרסם מאמרים וספרים על אסטרולוגיה, ביניהם: “כוכבי הלכת האסטרולוגיים” (ניו יורק, 1974), “המשוואה של זמן: העקרונות הבסיסיים של אסטרונומיה” (1974) והמהדורה שעודכנה לאחרונה “”Ast מפות rological” (2003), וכן מספר ספרים על אסטרולוגיה ונושאים אחרים. האנציקלופדיה היהודית, כרך א’ (1897) קובעת: “לבנה הוא בוגר אוניברסיטת ברלין הראשונה, שם למד מתמטיקה.” מלבד כתיבת ספרים והוצאתם לאור (“ראה לעיל”), כתבה לבנה גם מאמרים ומאמרים על אסטרולוגיה.

ירון ליבנה מספר בית

“מספר הבית בו אתה נולד קובע את מסלול חייך. הנומרולוג ירון לבנה הוציא על סמך ניסיונו ספר על משמעות מספר הבית.

לבנה הוא אסטרולוג ישראלי מוכר העוסק כבר יותר מ-40 שנה במקצועו. הוא ידוע גם בתחזיותיו לגבי אירועים עולמיים וסלבריטאים. הוא היה מעורב בתוכניות טלוויזיה רבות, כולל “האח הגדול” ו-“Deal or No Deal”.

הנומרולוגים ירון לבנה ואחיו דוד לבנה היו פעילים בתחום הנומרולוגיה למעלה מ-50 שנה. הם פרסמו יותר מ-200 ספרים בנושא זה.

המספר שבע נחשב למספר המזל ביותר בעולם. הסיבה לכך היא שהיא מייצגת הרמוניה, שלום ויציבות. זה גם אומר שצריך להיזהר מאוד בבחירת מספר בית או מספר דירה שכן זה יכול להשפיע על החיים והקריירה שלך.

הנומרולוג ירון לבנה, טוען שהמספר 13 הוא מספר מזל. הוא גם מאמין ש-13 הוא מספר קסום.

ירון ליבנה נומרולוגיה

נומרולוגיה היא סוג של אסטרולוגיה. זה היה בשימוש מאז ימי קדם והוא עדיין פופולרי מאוד היום.

ירון לבנה הוא שם עברי שפירושו “אור העולם”. זהו סמל המשמש בנומרולוגיה לייצג את המספר 13. הוא משמש גם כסמל לשנת 2013.

מערכת החיזוי הנומרולוגית של ירון לבנה משתמשת בנומרולוגיה משלו כדי לחזות את העתיד. הוא משתמש בנתוני עבר כדי לחזות מגמות ואירועים עתידיים. התחזיות מבוססות על 5 גורמים נומרולוגיים עיקריים: שבע האותיות הראשונות באלפבית העברי, שכל אחת מהן קשורה לאחד מ-12 החודשים בשנה. המערכת פועלת לאורך זמן כדי לחזות את הרעיונות והנושאים העיקריים שיהיו נוכחים לאורך ההיסטוריה. התוצאה הכוללת היא קריאה חיובית עבור אותם ספרים שכבר יצאו לאור, כמו גם לכל היצירות העתידיות מאז. בנוסף לשלו יצירות, ליבנה הייתה מעורבת בהפקת יצירות של סופרים אחרים. לבנה נשוי ומתגורר עם משפחתו בתל אביב, ישראל.

ירון ליבנה רדיו 90

אסטרולוגיה היא מדע שמשתמש בכוכבים ובכוכבי הלכת כדי לחזות את העתיד. רדיו תשעים ירון לבנה עומד בחזית המדע הזה כבר עשרות שנים. הוא השתמש בידע הזה כדי לחזות מה יקרה בחיים, בעסקים ובאהבה.

מנחה הרדיו ירון לבנה, איש רדיו ישראלי פופולרי, היה בחדשות בגלל התחזיות האסטרולוגיות שלו. הוא חזה מה יעלה בגורל כלכלת ישראל והעולם והוא מאוד פופולרי בקרב שומעיו.

הורוסקופ שבועי ירון ליבנה

הורוסקופים שבועיים הם אחד מקטעי התוכן הפופולריים והנפוצים ביותר בעולם. הם דרך מצוינת לחנך אנשים לגבי אירועי העתיד, ההווה והעבר.

מדי שבוע, יש לנו קריאה אסטרולוגית המבוססת על מפת הלידה. ירון לבנה הוא אסטרולוג פופולרי מאוד. הוא כותב שנים רבות והבלוג שלו הוא אחד הפופולריים ביותר ברשת. הבלוג שלו מכיל תחזיות ופרשנויות אסטרולוגיות יומיומיות. הוא אסטרולוג מוכשר מאוד. יש לו בלוג חדש מדי חודש וגם מפרסם מאמרים שבועיים על הורוסקופים לחגים יהודיים ולמועדים יהודיים. המאמר האחרון שלו פורסם ב-9/9/2016.

ירון ליבנה פייסבוק

אסטרולוגיה היא מדע העוסק במיקומם של כוכבים וכוכבי לכת בשמים. הוא מבוסס על עקרונות מתמטיים ומדעיים.

ירון לבנה יצר אסטרולוגיה עם אפליקציית הפייסבוק של ירון לבנה כדי לעזור לאנשים לבצע תחזיות מדויקות לגבי חייהם העתידיים. האפליקציה עוזרת למשתמשים לברר את מיקומם של כוכבים וכוכבי לכת בשמים, לחשב את השפעתם על חיי אדם, כמו גם לחזות מה יקרה בחייהם בעתיד הקרוב. האפליקציה נוצרה על ידי ירון לבנה בעצמו והיא מספקת למשתמשים מפה אסטרולוגית אישית לכל משתמש. התרשים מציג את כל התוצאות האפשריות עבור כל תאריך, שעה ומקום לידה עבור כל משתמש.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן