דף הבית » מדריך אסטרולוגיה » כל מה שצריך לדעת על התאמה בין מזלות לפי האסטרולוגיה הסינית

כל מה שצריך לדעת על התאמה בין מזלות לפי האסטרולוגיה הסינית

התאמה בין מזלות לפי אסטרולוגיה סינית

התאימות בין אסטרולוגיה סינית למזלות היא אחד הנושאים החשובים ביותר באסטרולוגיה סינית. המזלות הסינים נקבעים לפי השילוב של תאריך הלידה שלהם ויום לידתם.

האסטרולוגיה הסינית מבוססת על הרעיון שהכוכבים מושפעים מגרמי השמיים. זה משפיע על ההתנהגות והאופי שלנו, אשר בתורו משפיע על חיינו, מערכות היחסים, הקריירה ואפילו הבריאות שלנו.

בגלגל המזלות הסיני יש 12 בעלי חיים: עז, שור, נמר, ארנב, דרקון, נחש, סוס, קוף, תרנגול, חזיר, כלב. העיקרון העיקרי של אסטרולוגיה הוא שכל חיה מייצגת היבט אחר של חיי האדם: החיה היא הסמל של היבט בחייו של האדם והשילוב של זה עם גלגל המזלות הסיני קובע איך אותו אדם חי. לכל חיה יש מאפיינים משלה, משהו מיוחד, אבל חשוב מכך יש לה תפקיד משלה בחיי האדם. זה לא מספיק פשוט לדעת מאיפה באה חיה, כפי שאנו יכולים לראות לעיל.

ההתאמה בין מזלות מבוססת על שילוב של 12 מזלות. לכל שלט יש את המיקום הייחודי שלו בקונסטלציה ולכל מזל יש סט מאפיינים ייחודי משלו. מיקומם של כוכבים וכוכבי לכת בחלקים שונים של השמים קובעים את המאפיינים שלהם, הנקראים ‘מאפיינים אסטרולוגיים’.

מיקומם של כוכבים וכוכבי לכת בחלקים שונים של השמים קובעים את המאפיינים שלהם, הנקראים ‘מאפיינים אסטרולוגיים’. תכונות אלה מכונות לעתים קרובות ‘סימנים’. החשובים שבהם כוללים זמן לידה, יום הולדת, זמן מוות ואפילו מסלול קריירה. ישנם היבטים רבים אחרים כגון עיסוק או אורח חיים שניתן לשקול גם.

אסטרולוגיה סינית מזלות

האסטרולוגיה והמזלות הסינית הם חלק משמעותי מהתרבות שלנו. הם היו חלק חשוב מחיינו במשך אלפי שנים ועדיין מאוד רלוונטיים עבורנו היום.

הדרך הטובה ביותר להבין את השפעת האסטרולוגיה היא להסתכל עליה מנקודת מבט מדעית. אסטרולוגיה מבוססת על הרעיון שלאנשים יש נטייה לתכונות מסוימות, הנקבעות על ידי כוכבים וכוכבי לכת בשמים, מה שמשפיע על התנהגותם. רעיון זה נוסה במשך שנים רבות בניסויים מדעיים שונים, כמו ניסויים עם חולדות, כלבים או יונים, שקיבלו מינונים שונים של מזון או מים בהתאם לשאלה אם נולדו תחת סימני כוכב מסוימים או לא.

התאמת מזלות לפי תאריך לידה

התאמת הורוסקופים לפי תאריך לידה היא נוהג נפוץ באסטרולוגיה ובנומרולוגיה. הוא משמש כדי לחזות את העתיד. התאמת הורוסקופים לפי תאריך לידה היא דרך פופולרית מאוד לחזות את העתיד. לימוד האסטרולוגיה של הורוסקופ מושלם למי שרוצה ללמוד נומרולוגיה וכוכבים. אתה יכול לגלות את מספר המזלות, האישיות של כוכבי הלכת, ליקויי החמה, זריחות החמה, ומצבי היפוך וכן למצוא משמעות במפת הלידה שלך.

נומרולוגיה לפי תאריך לידה

בימים עברו, נומרולוגיה שימשה כדי לחזות אירועים עתידיים. כיום משתמשים בו כדי לחזות את עתידו של אדם על סמך תאריך הלידה שלו.

נומרולוגיה היא נושא פופולרי בקרב אנשים רבים. הוא מחזיק בכוח לחזות אירועים ודפוסי חיים עתידיים. תאריך הלידה יכול להיות אחד התאריכים החשובים בחייכם. ידיעת תאריך הלידה היא דרך חשובה מאוד לחזות את חייך העתידיים. סמלים, כגון השנה והספרות שלה, משמשים בנומרולוגיה כדי לקבוע את המספר שלך. ניתן לחלק את כל תהליך החיזוי לחמישה שלבים:

1. באיזה סמל אתה משתמש?

2. איזה מספרים אתה צריך?

3. איך עושה עבודת הסמלים?

4. מהן תוצאות התחזית שלך?

5. האם זה מדויק או לא?

חמשת השלבים דומים מאוד לחמשת השלבים בפסיכו-אנליזה.

שנת הנמר 2022

שנת הנמר היא 2022. השנה, העולם יהיה עד לעידן חדש באסטרולוגיה. האסטרולוג המפורסם ביותר בעולם, נוסטרדמוס חזה כי שנת 2022 תהיה ‘שנת הנמר’.

כמו בכל תחזית אחרת, זה לא ערובה. אבל אנחנו יכולים להשתמש בתחזית זו כדי לחזות את העתיד שלנו. זה יכול לעזור לנו לקבל החלטות ובחירות טובות יותר בחיים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן