דף הבית » מדריך אסטרולוגיה » האמת האמיתית על התאמה בין מזלות לפי האסטרולוגיה הסינית

האמת האמיתית על התאמה בין מזלות לפי האסטרולוגיה הסינית

מה אנשים אומרים על: תאימות מזל טלה תאומים

ההתאמה בין מזלות לפי האסטרולוגיה הסינית היא נושא שנלמד שנים רבות. בעוד שההשקפה המסורתית על הקשר בין סימן הירח לאישיות האדם עדיין מקובלת באופן נרחב, מחקר חדש מראה שיש הבדלים משמעותיים באופן שבו אנשים שונים מפרשים את היחסים הללו. לדוגמה, לגלגל המזלות הסיני אומרים שיש היסטוריה של 200 שנה, ובכל זאת נערכו עליו רק 21 שנים של מחקר. קשה לאתר את הסיבות לאי-התאמות כאלה. עם זאת, נראה שהסיבה העיקרית היא תכונות האישיות של הפרט והאופן שבו הם מתפרשים לפי סימן הלידה שלו.

אסטרולוגיה סינית היא שיטה פופולרית מאוד לניבוי ולניבוי. גלגל המזלות הסיני מבוסס על לוח השנה הירחי ומחזור הירח של השנה, כלומר כל 12 שנים יש שלב חדש.

גלגל המזלות הסיני מספר לנו על האישיות שלנו ואיך אנחנו הולכים לפעול בחיים. זה גם עוזר לנו לחזות איזה סוג של אנשים נהיה בעתיד, כי זה יכול להשתנות על ידי שינוי מחזור הירח של השנה.

ההתאמה בין המזלות הסיניים לתכונות האישיות שלהם היא גורם חשוב בקביעת ההתאמה בין אדם לבן זוגו.

מחבר המאמר הזה מאמין שמזלות גלגל המזלות מאוד מעניינים לאסטרולוגיה מכיוון שהם כל כך דינמיים, ולכן, יש הרבה מה לחקור עליהם.

אסטרולוגיה סינית מזלות

אסטרולוגיה סינית היא מערכת להבנת השפעות הכוכבים על התנהגות האדם ואישיותו. המזלות הסינים מבוססים על 12 החיות המופיעות בלוח השנה הסיני. בכל שנה, לאנשים שנולדו בכל סימן יש תאריכי לידה משלהם.

המזלות מתחלקים לשתי קבוצות: מזרחי ומערבי. במאמר זה נתמקד במזלות מערביים. המזלות המזרחיים אינם כלולים במאמר זה מכיוון שהם אינם מופיעים בלוח השנה הסיני ולכן לא ניתן להשתמש בהם כדי לחזות אירועים עתידיים (למשל, תאריכי לידה).

אנו משתמשים באסטרולוגיה כדי לעזור לנו להבין את האישיות שלנו ואת מערכות היחסים שלנו עם אהובינו, כמו גם עם הסובבים אותנו, כגון חברים, עמיתים או מעסיקים. אסטרולוגיה עוזרת לנו להבין מי אנחנו באמת ואיך נוכל להצליח יותר.

הורוסקופ חודשי

עולם ההורוסקופים ידוע מאוד. אבל יש אנשים שלא אוהבים את זה כי הם חושבים שהקריאות אישיות מדי ולא אובייקטיביות.

ההורוסקופ החודשי הוא סוג של אסטרולוגיה המשמש בתרבויות שונות. הוא משמש גם על ידי דתות ושיטות רוחניות רבות. זו דרך לחזות את העתיד. הוא מורכב מ-12 מזלות, המייצגים 12 חודשים בשנה. אבל יש אנשים שלא אוהבים את זה כי הם חושבים שהקריאות אישיות מדי ולא אובייקטיביות.

ההורוסקופ הוא הדרך הפופולרית ביותר לחזות את העתיד. זהו מקור מידע חשוב מאוד עבור אנשים בכל תחומי החיים. זוהי שיטה עתיקה ששימשה לחזות את העתיד, והיא הייתה בשימוש על ידי פילוסופים, אסטרולוגים וחוזי עתידות במשך אלפי שנים.

ההורוסקופים מבוססים על מיקומם של כוכבי הלכת בגלגל המזלות ומה הם עושים בכל זמן נתון. מיקומם של כוכבי הלכת במפת הלידה של אדם מולידים את תכונות האישיות שלו. תכונות אלו יכולות להיות חיוביות או שליליות, תלוי אם הן הרמוניות או לא עם האישיות שלנו.

נומרולוגיה לפי תאריך לידה

שיטת הנומרולוגיה מבוססת על הרעיון שלכל דבר בחיים יש דפוס ומחזוריות. מספר יום הלידה, החודש והשנה הם כולם גורמים חשובים בחיזוי אירועים עתידיים. כשם שהשנה היא יחידת זמן בסיסית בעולם המודרני, כך גם מספר יום הלידה. למעשה, על ידי כך שאתה יודע באיזה חודש ושנה נולדת אתה יכול לחזות כמעט כל דבר בחיים, החל מנישואים ועד הבאת ילדים לעולם.

שנת הנמר 2022

שנת 2022 היא תאריך חשוב. זו תהיה השנה הראשונה לאחר סוף המאה ה-21. העולם עובר מעבר מעידן טכנולוגי לדיגיטלי.

שנת הנמר הוא שם המשמש לתיאור שנת 2022. זוהי התייחסות ללוח שנה סיני עתיק המנבא את שנת החיה שתופיע במקומה.

תחזית שנת הנמר 2022 נעשתה על ידי מספר אנשים, כולל הסופר והאסטרולוג ג’ון קיל והפסיכולוג ד”ר פיטר דיאמנדיס. תחזית שנת הנמר פורסמה לראשונה ב-1968 על ידי דיאמנדיס בספרו “השפע”.

שנת הנמר היא ביטוי סיני פופולרי. הוא מתאר תקופה שבה הכלכלה והחברה משגשגות ואנשים מאושרים. השנה הזו לא תהיה שונה שכן כלכלת סין תמשיך לצמוח ואוכלוסייתה תמשיך לגדול, מה שאומר שאנו צריכים לצפות לגידול נוסף בייצור התוכן, במיוחד עבור מאמרים בנושאים הקשורים לשנת הנמר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן