דף הבית » מדריכי הורוסקופ/מזלות » התאמה בין מזלות לפי היהדות: מה צריך לדעת ועוד

התאמה בין מזלות לפי היהדות: מה צריך לדעת ועוד

התאמה בין מזלות לפי היהדות

הוא האמין כי ניתן לקבוע את סימן גלגל המזלות של אדם על סמך צבע עיניו. זה ידוע בתור תאימות לגלגל המזלות. ישנן שיטות ודרכים רבות ושונות לקבוע תאימות לגלגל המזלות. יש אנשים שמשתמשים באסטרולוגיה ובשיטות אחרות, בעוד שאחרים מסתמכים על נומרולוגיה או אסטרולוגיה. אבל יש כמה תכונות משותפות שכל שלוש השיטות חולקות במשותף: ישנם יותר משלושה סוגים של טיפוסי אישיות, כולל מופנמים (INTJs), מוחצנים (ENTPs), וסוג האישיות הידוע “השלשה האפלה”. הטריאדה מורכבת מ: איזה טיפוס אתה עשוי להיות נקבע על ידי המזל האסטרולוגי שלך, שמגיע משעת הלידה שלך בשמים.

כיום, ישנן פרשנויות רבות ושונות לגלגל המזלות המבוססות על אסטרולוגיה ותופעות אסטרונומיות אחרות. לדוגמה, יש אנשים שחושבים שאדם שנולד תחת קבוצת הכוכבים מזל שור הוא אדם ביישן בעוד שאחרים חושבים שהם אנשים מופנמים. . באופן דומה, אנשים שנולדו תחת מזל סרטן ידועים בשם “החולם” בעוד אלו שנולדו תחת מזל אריה ידועים בשם “החולמים”. חשוב לציין שלכל המזלות יש מאפיינים מסוימים שהם חולקים. הם גם אומרים משהו שונה לכל אדם.

מזלות ביהדות

גלגל המזלות כבר מזמן מקור קסם לאנשים. זוהי הקבוצה היחידה של שתים עשרה קבוצות כוכבים בשמים הנראות לעין בלתי מזוינת. גלגל המזלות מחולק לשתי קבוצות שלכל אחת 12 מזלות: טלה (21 במרץ – 19 באפריל), ודגים (20 באפריל – 20 במאי).

ביהדות ישנם שני סימנים שאינם מרכיבים קבוצה של 12: מזל שור (21 במרץ – 19 באפריל) ותאומים (22 במרץ – 22 באפריל). בנוסף, יש 12 חודשים בשנה שלנו וסימן חסר מזל בכל חודש.

גלגל המזלות הוא גם מקור לעניין רב לאסטרולוגים. הם משתמשים בו כדי לחזות אירועים כמו תאריכי לידה. עם זאת, אסטרולוגים השתמשו בשיטות אחרות כדי לחזות אירועים בעבר העתיק, כולל לראות אם מיקומי כוכבי הלכת משתנים בתקופות מסוימות של השנה, או חיזוי איזו חיה תיוולד בתקופה מסוימת של השנה. גלגל המזלות משמש גם לניבוי אירועים עתידיים כמו מקרי מוות ונישואים. אסטרולוגיה היא אחד מכמה סוגי אסטרולוגיה המבוססים על תחזיות לגבי גרמי שמיים, כלומר כוכבי לכת וכוכבים.

התאמה זוגית לפי הקבלה

התאמה זוגית היא אסטרטגיה להגדלת הסבירות לקבל תגובה מאדם ספציפי.

עלינו להבין שככל שתחבר יותר אנשים, כך גדל הסיכוי שמישהו יגיב להודעה שלך. בהתחשב בכך, אנו יכולים לנצל עובדה זו על ידי לוודא שכל אדם מותאם לאדם אחר בלבד על מנת להגדיל את הסיכויים למשוך את תשומת ליבו.

מזל שור לפי הקבלה

מזל שור הוא המזל של כוכב הלכת נוגה. זה קשור ליצירתיות ותשוקה, להיות חולם ואדם רומנטי.

מזל שור הוא המזל הראשון של השנה. גלגל המזלות מוגדר על ידי 12 מזלות: טלה, שור, מזל תאומים, סרטן, אריה, בתולה, מאזניים, עקרב, קשת וגדי.

גלגל המזלות הוא שילוב ייחודי של שלושת המזלות האסטרולוגיים העיקריים (טלה (האיל), שור (השור) ותאומים (התאומים)), כל אחד עם מאפיינים ותכונות אישיות משלו.

גלגל המזלות הוא גם שילוב של שני בעלי חיים נוספים – הסוס והכלב – שנמצאים בכל שלושת המזלות. זה מסמל שאנחנו נולדים לעולם הזה עם האינסטינקטים החייתיים שלנו. עלינו ללמוד כיצד לשלוט בהם בשלב מסוים בחיינו.

התאמה זוגית ומינית

לימדו אותנו שהתאמה מינית חשובה בנישואים. עלינו לברר אם האדם איתו אנו יוצאים תואם את האישיות, הערכים והרקע שלנו. כדי לגלות, עלינו לדעת הכל על האדם. מהם המאכלים האהובים עליהם? יש להם תחביב? איך הם משתמשים בכסף? עד כמה הם מבשלים ומנקים? תשובות אלו יכולות לעזור לנו “להכיר” את השותפים שלנו. יש לנו מספיק מידע כדי ללמוד אם האדם האחר תואם לנו ולאורח החיים שלנו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן