דף הבית » מדריכי הורוסקופ/מזלות » התאמה בין מזלות לפי תאריך עברי

התאמה בין מזלות לפי תאריך עברי

התאמה בין מזלות לפי תאריך עברי

התאמה בין מזלות לפי תאריך עברי היא אחד הנושאים הפופולריים ביותר באסטרולוגיה.

איך הלוח העברי עובד ואיך פועלים התאריכים העבריים הוא מסובך מכיוון שיש כל כך הרבה דרכים שונות להתאים את המזלות לתאריכים העבריים המקבילים להם.

אנשים חושבים שהורוסקופים הם רק סדרה של מספרים. האמת היא אחרת. מזלות הם מורכבים מאוד ויש להם הרבה משמעויות. אנחנו יכולים בקלות להתאים שני מזלות, אבל לא תמיד אפשר לעשות זאת עם התאריך העברי. לידה לדוגמה, בואו נשתמש בתאריך הלידה עבור שני המזלות הבאים: מזל דגים ובתולה. האותיות העבריות מהן נגזרים המזלות הן יוד (האות באסטרולוגיה המייצגת את השמש), “קף” (האות העשירית באלפבית העברי), “האם” (האות הראשונה של המילה “קסם”). , ו”גימל” (האות החמישית באלפבית העברי). יש קשר מובהק בין האותיות הללו. לכולם יש ערך מספרי, וכשמסתכלים עליהם בסדר הזה, יו”ד קפה, חם גימל, כך הם מסודרים. גלגל המזלות וההורוסקופ של מזל דגים השנה, המזל שלך הוא מזל דגים. האותיות העבריות המרכיבות אותו זהה לאותיות באלפבית העברייוד (האות השישית באלפבית). משמע ש: 1) לפי סדר האותיות כולן קשורות – יו”ד קפה חם גימל 2) שני התאריכים הללו זהים, אבל הם לא באותו סדר – יו”ד קפה חם גימל 3) לפי תאריך הלידה כולם קשורים – דגים קפה חם גימל ובגלל זה אנו אומרים שדגים הוא סימן הקסם. היבט נוסף שחשוב מאוד לזכור בעת קריאת מזלות הוא מיקומם המספרי.

הצלחה לפי תאריך לידה

כדי להבין את תאריך הלידה האסטרולוגיה, עלינו לדעת את תאריך הלידה. אבל מהו תאריך הלידה אסטרולוגיה?

אסטרולוגיה של תאריך לידה אומרת לנו מתי הנשמה שלך תיוולד ואיזה סוג של חיים יהיו לך. התאריכים מבוססים על תאריך הלידה ותאריך הפטירה שלך. אולי אתה לא אותו אדם בדיוק בשני התאריכים, אבל תמיד יש מתאם בין זמני לידה ומוות. אסטרולוגיה יכולה להיות כלי שימושי להבנת חיינו, תקוות לעתיד ועבודה לשיפור חיינו בדרכים רבות.

אנשים שנולדו עם השמש במזל בתולה הם אנשים שלוקחים דברים כמו שהם באים ולא מצפים ליותר מדי. בדרך כלל הם רווקים, אבל יהיו להם חברים ומשפחה אם יש להם. הם נהנים לקרוא ולהירגע בבית.

אנשים שנולדו עם השמש בתאומים הם אנשים שלוקחים דברים כמו שהם באים ומצפים לקבל וגם לתת.

אדם שנולד עם השמש במזל בתולה אינו נזקק במיוחד, אבל הוא כן צריך מישהו שיעזור. הם נהנים מעבודה, אבל יתקשו בכל הנוגע להתמודדות עם בעיות רגשיות.

אנשים שנולדו עם השמש בתאומים הם בדרך כלל חברתיים, יוצאים ופופולריים. הם אוהבים ילדים וכנראה היו מטפלים בהם אם היה להם אחד.

אם אדם נולד עם השמש באריה אז יש לו נטייה להיות אגרסיבי, יוצא דופן ואסרטיבי. וכו ‘

התאמה לפי תאריך לידה

התאמה לפי תאריך לידה היא הדרך הנפוצה ביותר למצוא התאמה לבן הזוג החלומי שלך. התאמה לפי תאריך לידה יכולה לעזור לך ליצור התאמה אידיאלית עבורך ולעזור לך לדעת אם האדם שאתה מעוניין בו מתאים לך.

תאריכי מספרי מזל הם דרך מצוינת לזהות מספרים נסתרים. התאמת מספרים היא אחד הדברים הנפוצים ביותר שקורים כאשר אתה משדך אנשים באתרי היכרויות. כאשר ההתאמה המדויקת מתחילה ומסתיימת, אתה יכול לראות אם זו אי התאמהמודעת או מודעת. אין דרך טובה יותר לקבוע אם בן/בת הזוג שלך מתאים באופן מושלם מאשר על ידי התאמתם לפי תאריכי הלידה והשברים שלהם.

התאמה לפי תאריך לידה היא אחת הדרכים הנפוצות ביותר למצוא התאמה עבורך. חשיבותו הוכחה באינספור מחקרים, במיוחד על ידי פסיכולוגים ומדעני מוח שהשתמשו בו במסגרות קליניות. אנשים רבים מתפתים לצאת לדייטים כשהם פוגשים מישהו שמיד הם מרגישים מאוד מתאימים לו,

מזלות ביהדות

האסטרולוגיה היא מדע המיקום של כוכבי לכת וכוכבים בשמים. הוא הומצא בסביבות 500 לפני הספירה על ידי יוונים, ומטרתו העיקרית הייתה לחזות את העתיד.

מזלות הם קבוצה של 12 קבוצות כוכבים המייצגות היבטים מסוימים של האישיות האנושית. הם נוצרים על ידי 12 סימנים, הנקראים על שם בעלי חיים, צמחים או חפצים.

גלגל המזלות הוא מערכת של שנים עשר מזלות, כל אחד קשור ליסוד מסוים. ביהדות, גלגל המזלות מיוצג על ידי שנים עשר הסימנים של האלפבית העברי. מזל גלגל המזלות נחשב לסמל של נצח ומייצג את רמת הרוחניות הגבוהה ביותר ביהדות. בימי הביניים, אסטרולוגים נוצרים בנו על אסטרולוגיה יהודית ופיתחו מערכת חדשה של שנים עשר סימנים התואמת את אמונתם בישוע המשיח כבן האלוהים. אלה נדחקו מאוחר יותר לשוליים, וכעת רק חמישה מתוך שנים עשר הסימנים המקוריים נמצאים בשימוש על ידי אסטרולוגים מודרניים: קטוס ראשון (Cetus), שור שני (שור , עקרב שלישי, בתולה רביעי ודגים חמישי. גלגל המזלות הזה נחשב לצורה הגבוהה ביותר של אסטרולוגיה והוא הסוג הטוב ביותר עבור רובנו כיום. שנים עשר המזלות של גלגל המזלות מסודרים בשתי קבוצות הנקראות קבוצות כוכבים. קבוצת כוכבים מייצגת גוף ספציפי במרחב, כמו גם את מיקומו בתוך אותו מרחב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן