דף הבית » מדריך תאימות למזלות » עובדות מפתיעות על תאימות בין מזל מאזניים ועקרב

עובדות מפתיעות על תאימות בין מזל מאזניים ועקרב

התאמה בין מזלות מאזניים ועקרב

מכיוון שעקרב הוא אחד מארבעת המזלות של גלגל המזלות, זהו סימן חזק ומיסטי. יש לו קשר חזק עם מים וכל מה שקשור לים. המזל האסטרולוגי עקרב ידוע גם בשם “העקרב”.

ההתאמה בין המזלות מאזניים ועקרב היא נושא חשוב באסטרולוגיה. הוא מתאר את הקשר בין הירח לכוכבי הלכת הקשורים לסימנים אלה. ההתנגדות בין מזל מאזניים ועקרב היא הראשונה מבין שמונה המעלות של גלגל המזלות. הזינוק האחרון מהמזל הזה הוא קשת, שהוא מקום חשוב להיות בו בכל הנוגע לשינוי אישי, במיוחד בחיים וברוחניות. מאזניים פירושו “צדק” ומזוהה עם סוגיות של צדק – אנשים שמסוגלים לראות את האמת של מצבים ולהציע פתרונות, כמו גם כאלה שמסוגלים לקבל את המצב כפי שהוא. עקרב פירושו “קשה” או “בלתי צפוי”, המתאר אנשים שהם מאוד עצמאיים ולא אוהבים לקבל פקודות.

מזל מאזניים גבר

איש המאזניים הוא המזל של גלגל המזלות. הוא ידוע באדיבותו ובנדיבותו.

איש המאזניים הוא אדם שנמצא תמיד באמצע בין שני קצוות. יש לו חוש צדק והגינות חזק, מה שגורם לו לבלוט בין בני גילו. . הוא טוב בלמצוא את דרך האמצע בין הצד הטוב והרע, ובדרך זו, הוא התגלמות אמיתית של האלוהות של המזל האסטרולוגי הזה. יש לו הרבה דברים שימשכו אותך אליו: היכולת שלו להתפשר; כנותו הגדולה; אמונתו העמוקה במשהו גדול ממנו; ואם יראה חסד כלפי אחרים, הוא יהיה אדם נדיב. כאשר אתה מוצא את עצמך נמשך לשלט הזה, תסתכל על הטוב ביותר שבו וראה איך אתה יכול לשתף אותו איתו!

מזל מאזניים וקשת

מאזניים הוא המזל הראשון של גלגל המזלות, והוא נקשר למים מאז ימי קדם. ארבעת החיות של מאזניים הן: דגים, ברבור, צב ודולפין. בנוסף לבעלי חיים אלה, ישנם סמלים רבים אחרים המייצגים גם את המאזניים. אחד מהם הוא עץ התפוח המסמל צמיחה ופוריות במאזניים.

קשת הוא הסימן של כוכב הלכת צדק והוא מייצג אומץ, תשוקה ואמביציה. צדק היה אחד מכוכבי הלכת הבהירים ביותר בשמים לפניו. אמרו שהוא בעל אופי מיטיב ומייצג את הטוב ביותר באנושות, כמו גם את האידיאלים שלה. ככוכב לכת, הוא פעיל וחזק. ניתן להרגיש את השפעתו של צדק על הירח באמצעות חלומות, שאיפות ומטרות. בקיצור, יופיטר שולט בשאיפה ובהצלחה בכל תחומי החיים; זה מלווה במזל במיזמים עסקיים או במערכות יחסים.

מזל קשת הוא סימן של גלגל המזלות שיש לו קשר חזק עם יצירתיות וחדשנות. האנשים שנולדו תחת השלט הזה ידועים ביכולתם לחשוב מחוץ לקופסה, ויכולים לראות פוטנציאל בכל דבר שהם רוצים לעשות.

תאומים ומאזניים

בימי קדם, מזל תאומים ומאזניים היו קשורים לעתים קרובות לשמש ולירח. שני הסימנים ידועים גם כתאומים או תאומים קלים. במיתולוגיה, הם מייצגים זוג אלים תאומים החולקים נפש ונפש יחידים. זו הסיבה שמזלות מזל תאומים ומאזניים שימשו לייצג את שני זוגות התאומים בתרבויות רבות ברחבי העולם במשך אלפי שנים. האסטרולוגיה המודרנית מבוססת על עקרון ההתנגדות. זה אומר שכל סימן של גלגל המזלות קשור לאחד משני המזלות האלה, או הפכים. לתאומים תהיה מערכת יחסים ‘משלימה’ חזקה זה עם זה, במיוחד כאשר הם נמצאים במרחק שווה זה מזה בתרשים.

מזל שור ומאזניים

מזל שור ומאזניים הם שניים מהמזלות הפופולריים ביותר. הם מסמלים אנרגיה ותשוקה. שני השלטים ידועים גם באישיותם החזקה ובטבעם העצמאי.

ההורוסקופ של מזל שור ומאזניים הוא שילוב נהדר של שני הסימנים הראשונים. השילוב חזק במיוחד במישור הרגשי והפסיכולוגי. מזל שור הוא המזל המתאים ביותר ליהנות מחיים ארוכים ומאושרים. מזל מאזניים ידוע כאדם המעדיף לעבוד באיזון עם אחרים ומסוגל לתקשר, להעביר ויכוח בצורה חלקה. ניתן לומר גם על מזל שור שיש לו: רמה גבוהה של עצמאות, שאינה מאפשרת לך להתפשר על עם אחרים; חוש חזק של צדק והיגיון. שילוב זה יכול להיקרא גם מיזוג טוב של שני אנשים אלה, אשר בשל נטיותיהם הטבעיות מעדיפים את הביטחון של הבית. מזל שור ומאזניים קרובים מאוד זה לזה: שניהם גברים רחבי לב עם מצבי רוח נעימים ואישיות אופטימית, שרוצים לחיות בהרמוניה עם אחרים.

גבר מזל עקרב בזוגיות

איש העקרב הוא ארכיטיפ המקושר לעיתים קרובות ליסוד המים. למעשה, הם האנשים הרגישים והרגשיים ביותר בגלגל המזלות. הם גם ידועים בכך שהם חשאיים מאוד במערכות יחסים ויש להם רצון עז לשלוט בבני הזוג שלהם. ולגרום להם להאמין שהם טובים יותר מאחרים. האישה מזל עקרב היא אדם חושני ועתיר דמיון שיש לו רצון עז להיות בשליטה. היא גם אוהבת לקבל מחמאות ולעתים קרובות ניתן לצטט אותה כמי שתילחם על הדברים שהיא רוצה. היא גם תתגאה בהישגיה, ובהתחשב באופי הרגיש שלהם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן