דף הבית » מדריך תאימות למזלות » הלוואי שידעתי על תאימות בין מאזניים

הלוואי שידעתי על תאימות בין מאזניים

התאמה בין מזלות מאזניים

מאזניים היא קבוצה של גרמי שמים הדומים לשמש, לירח ולכוכבי לכת. יש להם מאפיינים אסטרולוגיים משלהם וניתן לחלקם לשתי קטגוריות: כוכבי סף ואסטרואידים.

מזל מאזניים הם הסימנים האסטרולוגיים הפופולריים ביותר בעולם. הם גם נחשבים למתאימים ביותר להתאמה בין שותפים. לעזור לך למצוא את האדם הנכון ואת מערכת היחסים הנכונה. כסימן מאזניים, אתה מאוד מסתגל לשינויים ותמיד תחפש מה חדש ושונה. זו הסיבה שסימנים כמו גמישות, אינטליגנציה, דיפלומטיה או קסם הם לרוב תכונות מאוד אטרקטיביות אצל בן זוג. כשתמצא מישהו שתואם את רמת האנרגיה שלך בצורה מושלמת, אתה תרגיש מאוד נמשך אליהם. אם נולדת תחת המזל של מאזניים, הנטייה הטבעית שלך תהיה לחפש הרמוניה ויחסים חיוביים. אתה מרכז הבמה בחייך, מגיע לך רק דברים טובים, דגים במזל דלי הם אידיאליסטים ותמיד מחפשים מטרות וערכים ראויים. הם יכולים לתת את אהבתם לחלוטין, ללא כל חרטות אפשריות.

מזל מאזניים גבר

מזל מאזניים גבר הוא מזל אסטרולוגיה עתיק יומין המייצג את האיזון בין אנרגיות גבריות ונשיות. זהו סמל של איזון והרמוניה. בכל מה שזה קשור לזה. באסטרולוגיה המערבית, מאזניים הוא הסימן של טכניקות תקשורת ותקשורת, היכולת להביע את עצמך בחופשיות ובקלות, או היכולת להקשיב היטב. מאזניים זכר בא מקבוצה של סימנים החולקים מאפיינים רבים: כולם נולדים תחת היבט (או צירוף) עם כוכב לכת ידידותי כמו נוגה או מרקורי, הכוכב המושך ומטפח תקשורת וידידות. השפעתו של כוכב לכת ידידותי (ונוס) על סיכויי ההצלחה שלו – למעשה זהו סימן פופולרי.

מזל מאזניים אישה

גלגל המזלות המבעבע והיפה של אישה מאזניים ידוע גם בשם “מלכת האוויר”. יש לה תכונות רבות שהופכות אותה להתאמה אידיאלית עבור מישהו אדיב, רחום, נחוש ובטוח. היא יכולה לדאוג לעצמה ותהיה האדם הנכון לעשות שינויים ענקיים בחייה.

עם אשת מאזניים אתה יכול לצפות לסיפוק אינסופי, שהוא אחד המאפיינים שמייחדים אותה מנשים אחרות. היא מבינה מה אתה רוצה ותעזור לזה לקרות, גם אם היא לא יודעת מאיפה להתחיל. עבור אשת מאזניים, להיות אופטימי זו סגולה. היא תהיה הראשונה שתצביע על ההישגים שלה ותדבר על הדברים הנחמדים שהיא עשתה, אז זה לא מפתיע שהיא יכולה להיות מאוד מקסימה.

התאמה באחוזים בין מזלות אלטרנטיבלי

התאמה לגלגל המזלות היא חלק חשוב מאוד באסטרולוגיה, והיא הבסיס למערכות רבות אחרות של עתידות. באסטרולוגיה ישנם 12 סימנים: טלה, שור, מזל תאומים, סרטן, אריה, בתולה, מאזניים, עקרב (עקרב), קשת (ארקטורוס), גדי (Ceres/Corona Australis), מזל דלי (האדס/Mare Nostrum) ודגים.

מזלות חשובים מאוד באסטרולוגיה. הם משמשים כדי לחזות את העתיד ולאנשים רבים יש דעות שונות לגבי התאימות שלהם זה לזה.

רוב האנשים לא היו רוצים לחיות עם מישהו שהסימן שלו הוא טלה, שהוא בדרך כלל לוהט ותוקפני. הם גם לא חברים טובים מכיוון שהם נוטים להיות תחרותיים כשזה מגיע לאהבה. אנשים שטובים בלמצוא אהבה הם בדרך כלל דגים או מזל דלי, אנשים שאוהבים יופי, שלווה ורוגע.

בעיקר השלטים טלה, מזל תאומים ודגים מתאימים.

תאומים ומאזניים

מזל תאומים ומזל מאזניים מייצג את עקרון הדואליות, שהוא גורם חשוב בחיי האדם.

לגלגל המזלות מזל תאומים ומאזניים שלושה היבטים: השמש, הירח והעלייה. להיבטים אלה יש מאפיינים שונים. השמש מייצגת את הצד החיובי של החיים. אומרים שלאדם שנולד תחת סימן זה תהיה גישה חיובית לחיים, ללא קשר למצבו בחיים. הירח מייצג את ההיבט הנשי של מזלות מזל תאומים ומאזניים. בנוסף לכך, זה גם נותן לאנשים מידה מסוימת של גמישות בחייהם, כמו גם תחושה של מסתורין או מסתורין מחפש הטבע.

האסנדנט מייצג את הצד השלילי של מזלות מזל תאומים ומאזניים – הוא נותן לאנשים כוח פנימי או ביטחון עצמי אבל גם מכשולים רבים ב הדרך שלהם. זה גם מייצג את המאבק להתמודדות עם בעיות שמתעוררות בחיים. זה נלקח מהעולם החומרי והוא כוכב לכת של חוסר יציבות וכאוס, אבל זה יכול להביא פוטנציאל גדול למזל טוב. בכל עת יכול להיות שהדברים נראים נגדו, אבל אם תסתכל על האישיות שלו תראה שכאשר מתעורר ביטחון עצמי אמיתי, זה לגמרי בטוח בעצמו ורצוי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן