דף הבית » מדריכי הורוסקופ/מזלות » התאמה מינית בין מזלות: מה שאתה צריך לדעת ועוד

התאמה מינית בין מזלות: מה שאתה צריך לדעת ועוד

התאמה מינית בין מזלות

כולנו יודעים שמזלות המזלות שונים. לכן ישנם סוגים שונים של תאימות ביניהם.

כדי להבין את התאימות בין שני אנשים, עלינו להכיר את ההורוסקופ שלהם.

גלגל המזלות הוא חלק ממערכת האסטרולוגיה, המשמשת בתרבויות ודתות רבות. המזלות נקראים על שם קבוצות הכוכבים שהם מייצגים. לכל קבוצת כוכבים קבוצה שונה של מאפיינים. מאפייני הסימנים חשובים להבנת מערכות יחסים ותאימות בין אנשים. הם גם משפיעים על חיינו בדרכים רבות כמו מסלול הקריירה שלנו או איך אנחנו מתמודדים עם מתח או חרדה.

אנחנו בני אדם ואנחנו יכולים לנהל מערכת יחסים מינית עם כל אדם שנרצה. אבל, לא תמיד אפשר להחליט באיזה אדם נתאהב. הסיבה לכך היא שלמזלות גלגל המזלות תפקיד עצום בכך. הסימנים האסטרולוגיים מבוססים על מיקום השמש בזמן הלידה והם מייצגים את תכונות האישיות והנטיות שלנו. אנו נולדים תחת אחד מהסימנים הללו ותכונות האישיות שלנו יושפעו מהסימן שתחתיו נולדנו. זה יכול להיות חיובי או שלילי, תלוי עד כמה האישיות שלנו מתאימה למאפיינים של כל סימן. כאשר אנו מתאהבים, אנו נוטים להתחיל להסתכל על הסימנים של בני הזוג שלנו ולהקשיב למה שהם אומרים. כך אסטרולוגיה עוזרת לנו לקבוע מי יהיה שותף מצוין עבורנו. זה לא קשור רק למאפיינים הפיזיים שלהם: חשוב גם שהם יתאימו לתכונות האישיות שלנו ושהם יעזרו לשלוט בהתנהגות שלנו.

התאמה בין מזלות

התאמה בין מזלות היא נושא חשוב מאוד עבור אנשים רבים. מדובר בהתאמה של אישים, ערכים ואמונות.

ישנם שני סוגים של תאימות זודיאק. הסוג הראשון מבוסס על תאריך הלידה והסוג השני מבוסס על ערכים ואמונות. רוב האנשים מאמינים שאלו שנולדו במזל מאזניים תואמים לבני מזל מאזניים, בעוד שאלו שנולדו במזל מזל שור תואמים לבני מזל סרטן. אבל זה לא תמיד נכון, זה תלוי בתכונות האישיות שלך, ערכים ואמונות. אני רוצה לתת לך דוגמה לכמה אנשים שאני מכיר שנולדו במזל מאזניים ומצאו את ההתאמה המושלמת שלהם.

מזלות אהבה

כולנו יודעים שהורוסקופים חשובים מאוד באהבה.

הורוסקופי אהבה הם תוצאה של השילוב של אסטרולוגיה ופסיכולוגיה. זהו מדע שמשתמש בעקרונות של אסטרונומיה, מתמטיקה, פסיכולוגיה, סוציולוגיה ופילוסופיה כדי לחקור מערכות יחסים בין אנשים. המטרה העיקרית של האסטרולוגיה היא לענות על השאלות: מהן תכונות האישיות שלך ומה תעשה? את מי תפגוש בחייך? מי הולך להיות מומחה למשהו, פוליטיקאי או רופא? הורוסקופים אסטרולוגיים מבוססים על הערכים של כל אדם. שילוב מסוים של כוכבים קובע את אופיו של האדם וכן את חיי האהבה של האדם.

התאמה זוגית בין מזלות לפי הקבלה

בקבלה ישנם סימנים אסטרולוגיים שונים המייצגים היבטים שונים של האדם.

לדוגמה, מזל תאומים מייצג אינטלקט, מזל דגים מייצג אהבה ונוגה מייצגת יופי.

ההורוסקופ הוא הבסיס לאסטרולוגיה. זה נותן תמונה מפורטת של האישיות והאופי של אדם. הוא משמש אנשים רבים בתחומים שונים כמו רפואה, פוליטיקה, חינוך וכו’.

אחת השאלות הנפוצות ביותר בקרב זוגות היא כיצד למצוא את ההתאמה המתאימה אחד לשני. ההורוסקופ הוא אחד הכלים הפופולריים ביותר לניבוי תאימות ואהבה. אז למה אנחנו קוראים את הכוכבים? מלבד הפוטנציאל הרומנטי של הורוסקופים רומנטיים, ההורוסקופ יכול למלא גם תפקיד משמעותי בחיזוי העתיד על ידי הבנת האישיות והנטיות החברתיות שלנו. מהם סימני אסטרולוגיה? סימני אסטרולוגיה הם אנשים בעלי אישיות דומה או הפוכה. הם מחושבים על סמך 12 מזלות . אומרים שלאנשים שנולדו תחת סימנים אלה יש תכונות אישיות דומות. בעוד שיש הרבה סימני אסטרולוגיה, 12 הורוסקופים הסולאריים כוללים את הדברים הבאים: טלה, אריה ובתולה. סרטן (21 במרץ – 19 באפריל) – סימן זה ידוע כחברתי ויוצא. הם אנשים מוחצנים ואופטימיים.

התאמה אסטרולוגית זוגית

התאמה זוגית היא גורם חשוב מאוד בחייו של כל זוג. זה נושא מאוד עדין, שאפשר לדון בו בדרכים רבות ושונות.

מכיוון שההורוסקופ הוא דבר מאוד אישי, חשוב להבין את האישיות של האדם שאתה עומד להתחתן איתו. אי אפשר לחזות מה עשוי ההורוסקופ לומר על שניכם. אני מאמין שתמיד צריך לנסות להסתכל על ההורוסקופ משתי נקודות המבט ולראות איך זה יכול לעבוד בשבילך. גם אם מצב או אדם מסוים אינם מתאימים באופן מושלם לאישיותך, עדיין חשוב לזכור את כל הקלפים שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן