דף הבית » מדריך אסטרולוגיה » אתה לא תאמין: וואו תאימות אסטרולוגיה בין מזלות

אתה לא תאמין: וואו תאימות אסטרולוגיה בין מזלות

תאימות אסטרולוגית בין מזלות

מזלות הם המאפיינים הפופולריים ביותר של תאימות הורוסקופ. הם גם המאפיינים הפופולריים ביותר באסטרולוגיה.

בעולם האסטרולוגיה ישנם סוגים רבים ושונים של מזלות. אבל איזה מהם תואם לאיזה אחר?

ישנם 12 סוגים של מזלות וכל אחד תואם לאחר. יש להם חוזקות וחולשות שונות, לכן חשוב לדעת לאיזה מהם כדאי להתאים. הטוב ביותר. מזלות תאימות מזלות טלה (מזל אש) מזל שור (מזל אדמה) מזל תאומים (מזל מים) סרטן (מזל אוויר) אריה (מזל אדמה) בתולה (מזל אוויר) זוגות מאזניים/עקרב וקשת: הורוסקופים של נוגה ומאדים נחשבים ל” נוגה ומאדים אוהבים”, אבל הם באמת לא התאמה. השלטים האלה קצת יותר קלילים ומשחקים אחד עם השני. גלגל המזלות הוא רק כלי החיזוי הבסיסי ביותר שהומצא אי פעם על ידי המין האנושי. אבל מה אתה יודע על הכוכבים? לחשוב על תשוקה אחת, על חיים אחרים, או סתם לחקור את כל הכיוונים שהכוכבים שלך יכולים לקחת לך. בנוסף, לפני שהייתי כוכבת – נאלצתי להיות לי מקרה ממש חמור של אקנה. כיף לקרוא הורוסקופים של גלגל המזלות ועוזרים לנו להבין את הקשר האישי שלנו עם העולם שסביבנו.

מזל תאומים וקשת בזוגיות

הקשר בין מזל תאומים למזל קשת הוא קשר חזק מאוד. שניהם מאוד עצמאיים ונאמנים, אבל יש להם גם נטייה להיות עקשנים בהחלטות שלהם.

מזל תאומים וקשת נולדים עם אותם מאפיינים. שניהם אידיאליסטים, יצירתיים וחולמניים – הם יכולים להיות מאוד אטרקטיביים זה לזה. אבל היחסים ביניהם גם די מסובכים בגלל האישיות השונה שלהם. קשת הוא מאוד עצמאי, אבל הוא רוצה שיאהבו אותו. מזל תאומים יכול להיות די אסרטיבי ותובעני מבן הזוג שלהם. מזל תאומים הוא טיפוס בהיר, אמנותי וטוב ליצירת עולם משלהם. קשת הוא מעשי יותר, אבל הוא רוצה שיאהבו אותו גם.

אסטרולוגיה שבועית

ההורוסקופ השבועי הוא טור אסטרולוגיה שבועי המספק מידע על ההיבטים האסטרולוגיים העדכניים. ההורוסקופ נכתב על ידי אסטרולוג מקצועי המשתמש בניסיון ובידע שלו כדי לספק פרשנות מדויקת ומקיפה לאירועי השבוע הנוכחי.

ההורוסקופ השבועי נכתב על ידי אסטרולוג. אסטרולוגיה היא מדע העוסק בכוכבים, כוכבי הלכת ושאר הכוחות האסטרונומיים המשפיעים על חיינו על בסיס יומיומי. הוא ידוע גם בחיזוי אירועים בחיינו, בריאות, כסף ועוד הרבה דברים אחרים . הורוסקופ הוא תרשים של מיקום הכוכבים בשמיים שלנו בכל זמן נתון. תרשים הכוכבים ותרשים המיקום ידועים גם בתור דיאגרמת גלגל המזלות. ההורוסקופים הנפוצים ביותר נקראים בדרך כלל הורוסקופ הודי, שנכתב עבור אנשים החיים בהודו או באזורים הטריטוריאליים שלה.

רשימת המזלות

אנו יכולים להשתמש בגלגל המזלות כדי לקבוע את האישיות והמאפיינים שלנו, ולכן כדאי לדעת עליהם. גלגל המזלות נקבע לפי מזל השמש, מזל הירח ותאריך הלידה שלך.

להלן רשימת המזלות והתאריכים שלהם:

טלה (21 במרץ – 19 באפריל)

מזל שור (20 באפריל – 20 במאי)

מזל תאומים (21 במאי – 20 ביוני)

סרטן (21 ביוני – 22 ביולי)

ליאו (23 ביולי – 22 באוגוסט)

בתולה (23 באוגוסט – 22 בספטמבר)

מאזניים (23 בספטמבר – 22 באוקטובר)

מזל עקרב (23 באוקטובר – 21 בנובמבר)

קשת (22 בנובמבר – 21 בדצמבר)

מזל גדי (22 בדצמבר – 19 בינואר)

מזל דלי (20 בינואר – 18 בפברואר)

דגים (19 בפברואר – 20 במרץ)

איזה מזל הכי מתאים למזל גדי

המזל של מזל גדי הוא סימן קבוע. זה מראה שהאדם לא משתנה ויישאר אותו הדבר בכל היבטי החיים.

האדם שנולד תחת סימן זה ידוע כעובד חרוץ, מסור מאוד ונאמן למשפחתו. הוא מעדיף לעבוד על דברים מסובכים יותר ממשימות שדורשות הרבה חשיבה. הוא גם מעדיף לקחת סיכונים במקום לקחת סיכונים מחושבים. הוא קצת חשדן ומעדיף לדבוק בכללים. מזלות שמש: דגים, מזל תאומים וסרטן מזל דגים (23 בפברואר – 20 במרץ) – מזל המים דגים מקושר זה מכבר למיסטיקה ולנסתר, אבל זו כבר לא תעלומה מדוע סימן זה נבחר בשל הקשר שלו למים.

מזל גדי, מזל בתולה ומזל שור היו מתאימים יותר ומתאימים זה לזה.

מזל טלה ואריה

מזל טלה ואריה הם המזל התואמים ביותר בגלגל המזלות. זו הסיבה שהם ידועים בתור טלה ואריה. יש להם תחושת עצמאות חזקה, רצון עז להיות האדם של עצמם, ולעתים קרובות הם מתוארים כעקשנים.

זו הסיבה שהם נקראו אוהבי טלה ואריה.

מזל טלה ואריה הם הסימנים התואמים ביותר של גלגל המזלות. יש להם קשר חזק אחד עם השני, וזה ניכר בהורוסקופ התאימות שלהם. במקרה זה, תגלו שגבר הטלה הוא קצר רוח אך גם נלהב ועצמאי. הטבע שלו הופך אותו למהנה, אנרגטי ונחוש. הוא גם שאפתן והוא אוהב לטייל – הוא אדם שיכול לעשות הרבה פעולות! ייתכן שיהיה לך איש מזל טלה הזה כבן לוויה שלך לנצח או לפחות למשך א זמן ארוך מאוד. הוא אדם שחושב עצמאית ואוהב להביע את רגשותיו בפתיחות ולכן חשובה מאוד התקשורת איתו. מזל טלה מאוד עצמאי ברצונו וברגשותיו. הם גם עקשנים לפעמים, אבל תמיד בטוחים ביכולות שלהם – זה גורם להם לבלוט מהקהל!

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן