דף הבית » מדריכי הורוסקופ/מזלות » כל מה שאתה צריך לדעת על תאימות זולו בין מזלות

כל מה שאתה צריך לדעת על תאימות זולו בין מזלות

זולו התאמה בין מזלות

ישנן דרכים רבות ושונות לקרוא הורוסקופ. הדרך הפופולרית ביותר היא באמצעות סימני גלגל המזלות. ניתן להשתמש במזלות כדי לחזות כל אירוע או מצב בעתיד.

האסטרולוגיה היא מדע עתיק שנחקר במשך אלפי שנים. הוא פותח לראשונה בסביבות 2000 לפני הספירה על ידי בבל, יוונים ורומאים. הם השתמשו בו ככלי להסביר את העולם סביבם ולעזור להם לחזות את העתיד.

האסטרולוגיה משמשת עד היום אבל היא התפתחה למשהו מתוחכם יותר מסתם חיזוי אירועים עתידיים על סמך אירועים ותנועות עבר של כוכבי לכת בשמים. הוא משתמש בנוסחאות מתמטיות כדי לחשב מה יקרה בחיינו על סמך נתונים עדכניים על חיינו וחיים של אנשים אחרים (תצפיות).

מזל זולו הוא המזל האסטרולוגי הפופולרי ביותר באפריקה ובחצי הכדור הדרומי. הוא ידוע גם כ”סימן השמש” מכיוון שהוא נראה הכי טוב בחצי הכדור הדרומי. גלגל המזלות הזולו בא מהמילה Zulus, שפירושה “אנשי זולולנד”, אזור בדרום אפריקה הידוע בחיות הבר המרהיבות שלו, כמו אריות ופילים.

קבוצת הכוכבים הזולו היא קבוצת כוכבים היוצרים משולש הפוך עם שתי קבוצות כוכבים נוספות – Canis Minor (הכלב) ו-Ursa Major (הדוב). השם “זולו” בא משפה מקומית שמשמעותה “להיות חופשי”. זה היה שם עתיק עבור האנשים שעברו לדרום אפריקה מאזורים שונים של אפריקה במשך מאות שנים.

מזל זולו הוא השילוב של כוכבים וכוכבי לכת היוצרים אישיות אנושית. השילוב של כוכבים וכוכבי לכת יקבע את מסלול הקריירה וההצלחה שלך בחיים.

נומרולוגיה לפי תאריך לידה

ההורוסקופ הוא הכלי הפופולרי ביותר לאסטרולוגיה. זה נותן לך תובנה מפורטת לגבי האישיות והעתיד שלך.

אנשים שנולדו בשנת כוכב הלכת מאדים ידועים ברצון ובאנרגיה החזקים שלהם. לעתים קרובות הם פעילים ושאפתנים. יש להם חוש צדק חזק, אבל גם נטייה לתוקפנות או שתלטניות. הם אוהבים להשתנות ולהתקדם, אבל לא בזמן קצר במיוחד. מאדים הוא כוכב הפעולה, אם כי הוא עשוי להיות מהיר מדי עבור אנשים מסוימים. יש להם הצלחה רבה בקריירה מקצועית, כמו מהנדסים ובעלי עסקים. אבל הם גם נהנים להיות חלק מצוותים וקבוצות מאורגנות עם מטרה או מטרה.

עם נומרולוגיה, אתה יכול לחזות את העתיד. זוהי מערכת שחוזה את העתיד על סמך מספר תאריך הלידה שלך.המספר 7 הוא מספר חשוב בנומרולוגיה. אומרים שלתאריך הלידה של אדם יש השפעה רבה על עתידו. זה יכול לשמש כדי לחזות את עתידו של אדם, אם הוא יצליח או לא.

זיווג משמיים סימנים

זיווג משמיים הוא סימן אסטרולוגיה עתיק המייצג את זיווג הפכים. זהו סימן חזק מאוד שיש לו השפעה חזקה על מערכות יחסים, הן בחיים העסקיים והן בחיים האישיים.

זיווג משמיים היא שיטה שעוזרת לך למצוא את בן הזוג הנכון, השותף שישלים את אישיותך. , בן הזוג שיש לו את אותן מטרות וסגנון חיים כמוך. החיבורים החזותיים של נוגה ומרקורי נחשבים לחשובים מאוד בחלק זה של התרשים. הסיבה לכך היא שהם שני גופים שמימיים שיש להם היסטוריה ארוכה ביחד, עוד מימי הרומאים הקדומים. את הזוג הזה תמצאו בהורוסקופ שלכם גם לנובמבר, אבל אולי לא כל כך. נוגה היא כוכב לכת של תשוקה, משיכה ואהבה, בעוד שמרקורי הוא כוכב לכת של תקשורת, נסיעות ושיתוף פעולה. השותף שלך בחלק זה של התרשים יכול להיות חולמני יותר ממך. זה אומר שהם נוטים יותר לקחת על עצמם תפקיד רומנטי כמו גם להתמקד ביעדי הקריירה שלך.

מחשבון נומרולוגיה לפי שם

ההורוסקופ הוא כלי למי שרוצה להבין את העתיד. הוא מספק תובנה לגבי נפשם וגורלם של אנשים. אסטרולוגיה, נומרולוגיה ושיטות אסטרולוגיות אחרות עוזרות לנו להבין את הגורל שלנו. טכניקות אלו עוזרות בהבנת העתיד.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן