דף הבית » מידע מקצועי » כל מה שאתה צריך לדעת על תאימות בין מזלות מזל תאומים

כל מה שאתה צריך לדעת על תאימות בין מזלות מזל תאומים

התאמה בין מזלות מזל תאומים

גלגל המזלות מזל תאומים הוא המזל האסטרולוגי הפופולרי ביותר עבור זוגות. הוא ידוע גם כסימן “התאומים”, מכיוון שיש לו שני פנים.

אדם תאומים יכול להיות מאוד מוחצן ומקסים, אבל הוא גם מאוד רגיש ורגשי. הם מאוד אינטואיטיביים, בעלי דמיון, יצירתיים וספונטניים. הם נוטים להיות טובים מאוד בלחוש רגשות אצל אחרים והם טובים ביכולת לקרוא את מחשבותיהם של אנשים. אישה תאומים היא גם מאוד מושכת ומפתה, אבל היא מאוד רגישה ורגשית. היא יכולה להיות מתוקה מאוד, מקסימה ומבעבעת. למרות שהיא מושכת אנשים רבים פנימה בהילת ה”מגניב” שלה, הלב שלה נשבר כל הזמן עבור מי שנפגע או בצרות. הם מאזינים נהדרים, אבל גרועים בביטוי רגשותיהם במילים. א גבר אריה יכול להיות מאוד בטוח בעצמו ובטוח, אבל הוא יכול גם להיות עקשן וקשה ראש. הם מאוד אינטלקטואלים, בעלי דמיון ומהירים ללמוד דברים חדשים. הם נוטים להיות טובים מאוד בלחוש רגשות אצל אחרים והם טובים בקריאת מחשבותיהם של אנשים. אשת מזל אריה היא גם מאוד מושכת ומפתה, אבל היא מאוד רגישה ורגשית.

מזל תאומים גבר

מזל תאומים הוא אדם בעל אישיות חזקה, שהוא גם אינטליגנטי מאוד. יש לו את היכולת להחליט במהירות מה הוא רוצה לעשות. זה הופך אותו לסתגלן וגמיש יותר מאנשים אחרים.

איש מזל תאומים הוא אדם בעל תחושה חזקה של זהות אישית ועצמאות. הוא גם פתוח לשינוי וצמיחה, מה שהופך אותו למועמד אידיאלי לכל עבודה הדורשת גמישות. ויכולת הסתגלות. הוא מסוגל לעבוד היטב כחלק מצוות, אך יכול גם לפרוח כאשר ניתן לו החופש והמרחב לטוס בעצמו. לגבר מזל תאומים יש בדרך כלל השקפה אופטימית על החיים ולוקח הזדמנויות להרפתקה חדשה או חוויה עם ראש פתוח. בדרך כלל הוא סקרן מאוד לגבי העולם שסביבו, אבל יכול להיות שלא שש לחלוק חלק מהממצאים שלו עם אחרים.

מזל תאומים בזוגיות

מזל תאומים הוא לא רק אינדיבידואל. יש לו/ה אישיות מפותחת מאוד והיא תשפיע על ההתנהגות שלנו בטווח הארוך. עלינו להבין שתכונות אישיות אינן קבועות אך הן יכולות להשתנות עם הזמן – כפי שקורה גם עם אישיות של אנשים אחרים. ה-Gemini’s הם לא הכוכבים היחידים שטובים לעסקים. כוכבי הלכת והשמש שלהם יכולים להיות מצוינים עבורך מבחינת עושר, קריירה ובריאות. לא רק זה, לשמש שלנו יש גם ‘קארמה’ שבה נוכל להשתמש כדי להועיל לאזור או לעניין בחיים. במילים פשוטות: אם אתה תאומים אתה אדם רב פנים. מזל תאומים ה-30 הוא הפופולרי ביותר בכל הקשור לעסקים, קריירה ויחסים אישיים. הוא ידוע גם בתור כוכב ה’קריירה’ ונחשב לאחד מכוכבי ה’אול סטאר’. בני מזל תאומים היו טובים במיוחד בעשיית כסף מאז ימי קדם וממשיכים לעשות זאת גם היום!

זוהי מערכת יחסים מיוחדת שבה מזל תאומים וסרטן מאוהבים. זוהי מערכת יחסים נדירה מאוד, שניתן למצוא רק בגלגל המזלות. אפשר לראות בשניהם הפכים אבל גם כחברים גדולים.

אנחנו צריכים גם להבין שאין דבר כזה אישיות תאומים “מושלמת”, כך שהוא/היא לא יכול לשמש תבנית ליצירת אישיות מושלמת משלו. במקום זאת, הדרך הטובה ביותר תהיה להיות בן זוג “מושלם” ולעבוד קשה כדי לבסס את התאומים האלה כחברים קרובים, לא רק שותפים רומנטיים. הדרך הטובה ביותר ליצור אישיות תאומה מצוינת היא על ידי הורה לא תאום שהתנהג מאוד כמו אותו אדם בחייך שאיתו אתה חולק את כל הזיכרונות, החששות, החלומות והשאיפות שלך.

תאומים וגדי

שני מזלות אלו מייצגים את שני כוכבי הלכת החשובים ביותר של מערכת השמש שלנו: מרקורי ושבתאי. הם גם המזלות ההפוכים ביותר. מזל תאומים הוא אדם תוסס ויוצא, בעוד הגדי הוא אדם מתבודד שאוהב לפסוע בזהירות בעניינים עסקיים. לכל כוכב הלכת יש מאפיינים ספציפיים משלו ולכן מייצר סוגים שונים של אנשים בהתאם לתכונות האישיות שלהם. מזל תאומים הוא הדינמי ביותר. בן תאומים אוהב לעשות מעשה ולהיות עסוק כל הזמן. הוא שחקן צוות טוב ודינאמי, אבל הוא גם רוצה לעשות דברים בעצמו ולהפוך לבוס של עצמו. לכן, הוא מצפה מעצמו ליותר מדי ומצפה שאחרים יכבדו אותו על כך.

התאמה בין מזלות שור ושור

מזל שור הוא השליט של מזלות והאנרגיה שלו מייצגת יציבות, עבודה קשה והתמדה. זה תקף גם לעובדים שיש להם מוסר עבודה חזק, אבל אנחנו יכולים גם לראות שזה יכול לשמש כתירוץ לעצלנות. אנשים שנשלטים על ידי מזל שור יתלוננו לעתים קרובות על עומס העבודה שלהם, אבל הם לא ירצו לוותר על עבודת החלומות שלהם כי הם לא רוצים לאכזב את המשפחה או החברים שלהם.

בני מזל שור הם מאוד עקשנים, אז הם עשויים להרגיש שהם לא יכולים לקבל שינוי או רעיונות חדשים בחיים. למרות זאת, אם אדם לא מנסה לשנות, הוא יכול בקלות להפוך לקורבן של דיכאון. בפעם הבאה שאתם מנסים להניע את עצמכם, זכרו שמזל שור הוא הסימן היחיד שהאישיות שלו בנויה על הטבע האינסטינקטיבי שלו. הם לא מנסים לשנות את ההתנהגות וההרגלים שלהם כי זה יהיה קשה מדי עבורם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן