דף הבית » מדריך תאימות למזלות » מה אנשים אומרים על: תאימות מזל טלה תאומים

מה אנשים אומרים על: תאימות מזל טלה תאומים

מה אנשים אומרים על: תאימות מזל טלה תאומים

היחסים בין מזל תאומים למזל טלה מאתגרים ומסקרנים כאחד. יש להם פוטנציאל להסתדר טוב אחד עם השני. באינטראקציות הבין-אישיות שלהם, בני מזל טלה לוקחים את ההובלה. כל שותף מעלה כל הזמן רעיונות חדשים. כל זוג דוחף את השני בעקביות ללכת רחוק יותר ממה שהיה קודם. גאווה או התנגדות הם אף פעם לא הגורם לבעיות במערכת היחסים שלהם.

למרות שהם נהנים לטייל, הזוג הזה מבלה הרבה בבית. מזל טלה ניכר באופן עקבי בכל הנוגע לשמירה על הרעיונות שלך על כנו, אבל מזל תאומים הוא לעתים קרובות לא מאורגן. זה יכול בסופו של דבר להקשות עליהם להסתדר. מזל טלה די מעריך את התכונות הייחודיות של מזל תאומים.

ידע, מומחיות מקצועית ויכולת טובה למחשבה ביקורתית מוערכים מאוד על ידי שותפי תאומים. הם עשויים להתמכר במידה מסוימת להתנהלות הזו אם טלה לא יגיב מיד לכל דבר שתאומים אומר.

התאמה בין מזלות תאומים ותאומים

לאיחוד האהבה תאומים-תאומים יש פוטנציאל להיות נפלא באמת, כי הם מסתדרים כל כך טוב ויש להם תחושה חזקה של אמפתיה הדדית. אהבתם גם אינה מותנית במרחב, בזמן או בחפצים. אפילו רומנטיקה תאומים-תאומים למרחקים ארוכים יכולה להיות מהנה למדי. היתרון של זיווג זה הוא שאחד ירגיש חופשי לפרוץ את גבולות מערכת היחסים שלו מכיוון שהם בטוחים שהשני יכול להתייחס לאישיות האקסצנטרית שלו.

ההתאמה המינית בין בני מזל תאומים מצוינת. הם נהנים מאוד ומתמכרים לצחוק רועש תוך כדי פינוק. שניהם ירצו להתנסות במיטה, מה שיוביל להרבה דיבורים, משחקי תפקידים ופטישים מפנקים. עם זאת, מכיוון שלתאומים אין תחושת מחויבות חזקה, אין זה סביר שהקשר ביניהם יימשך זמן רב.

לא משנה מה הם עושים, לתאומים תמיד יש עין אחת על מטרות חייהם. יש להם הרבה חלומות, אבל חשוב מכך, הם בעלי מוטיבציה גבוהה מעצמם להגשים אותם. הם כל כך מושקעים במטרות שלהם שהם לפעמים אפילו חולמים עליהם בהקיץ. ההיבט החיובי של תאימות תאומים ותאומים הוא שהם תומכים מאוד במטרות של זה ודנים בגלוי כיצד הם יכולים לתמוך אחד בשני.

התאמה בין מזל אריה לתאומים

יש התאמה אישית חזקה בין מזל אריה לתאומים. שני האינדיקטורים מונעים ומעודדים. ליאו גורם לבן הזוג שלהם לתאומים להרגיש שרואים ומעריכים אותו מכיוון שהם כל כך מסורים. זו התאמה נהדרת מכיוון שהתאומים התפיסה מספקת לאריה המשמעותי שלהם את תשומת הלב שהם צריכים כדי להרגיש מוערכים.

סימנים אחרים של גלגל המזלות יפחידו את עצמאותם של אריה ותאומים, אבל הצמד הזה מבין את הערך של בדידות. מזל אריה מעודד לחלוטין את אהבתו של מזל תאומים לשיפור ולמידה.

נישואי מזל אריה-תאומים מזדקנים כמו יין טוב מבחינת אינטימיות. לאחר זמן מה ביחד, כמה זוגות עשויים להתפרק, אבל ליאו ותאומים רק הופכים נועזים יותר במיטה.

בזוגיות רומנטית של מזל אריה-תאומים, אמון הוא דאגה גדולה, אבל אם אתם רק חברים, זה לא כל כך משנה. החברות בין בני מזל אריה ותאומים מונעת על ידי דמיון ויוזמה, כך שהזוג הזה חושב כל הזמן על הרפתקאות חדשות.

לליאו יש את המחויבות לראות הכל עד הסוף, ואילו לתאומים יש את הרעיונות השאפתניים להחריד. הם תומכים אחד בשני בעשיית דברים חדשים, אבל הם גם נהנים מסיבוב טוב של רכילות.

טבלת התאמת מזלות

כאשר שני אנשים מתחתנים, התאמה אסטרולוגית היא קריטית. על פי כתבי הקודש ההינדיים, נישואים הם איחוד אלוהי שנועד לפני ההתעברות. אחת החוויות הכי מקסימות בחיים היא להתחתן. כל אחד רוצה בן זוג טוב שאיתו הם עשויים לחלוק זמנים מאושרים וליצור זיכרונות מקסימים. האושר האמיתי של האדם נמצא באזור זה. בניגוד להודו, שבה נישואים הם מאפיין משמעותי, אנשים כיום מתעניינים במיוחד בבחירת בן הזוג האידיאלי לחיים. ההינדואיזם תואם את ההורוסקופים או הקונדליס של הילד והילדה כדי לנטרל את ההשפעות השליליות של הנישואין. אסטרולוגיה מספקת גם מספר טיפולים ואסטרטגיות כדי לנטרל את ההשפעות השליליות של כל דושות.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן