דף הבית » מדריך תאימות למזלות » כל המידע על: תאימות מזל טלה תאומים

כל המידע על: תאימות מזל טלה תאומים

כל המידע על: תאימות מזל טלה תאומים

טלה ותאומים יוצרים שילוב חזק. שני הסימנים הללו מסתדרים היטב מבחינה אינטלקטואלית, רגשית ומינית. מזל תאומים וטלה יהפכו למאהבים, חברים ושותפים נפלאים כל עוד הם עובדים על התקשורת שלהם.

נשים ממזל טלה צריכות להימנע מיציאה עם אנשים רציניים מדי. הם עליזים ותמימים. הם רוצים להתבדח ולעסוק בדיון מעניין עם בן לוויה שלהם. מכיוון ששניהם רגועים, אשת מזל טלה תסתדר היטב עם גבר מזל תאומים. שניהם עוקבים אחר הזרם. הם ייצאו לחופשה אם יתחשק להם. הם לא יסרבו את ההזדמנות לצאת להרפתקה חדשה לגמרי. יחד הם ילמדו הרבה דברים חדשים.

נשים תאומים דורשות הרבה מקום. הם לא רוצים להיות עם בן הזוג שלהם כל הזמן, וטלה יכבד את זה. אפילו בזמן שהם יוצאים, שני המזלות האלה רוצים לשמור על עצמאותם. הם ינהלו חיים נפרדים מהרומנטיקה שלהם. הם לא יצטרכו לעבוד יחד על כל משימה. כל אחד מהם יהיה ייחודי, אך הם עדיין יעבדו היטב יחד.

נשים תאומים נאבקות להביע את רגשותיהן. הם אולי נהנים לשכב עם מזל טלה, אבל הם לא ירצו להביע את רגשותיהם. מכיוון שגם מזל טלה נאבק לשלוט ברגשותיו, ייתכן שקשה לפתח קשר חזק בין שני הסימנים הללו. עם זאת, אם הם יכולים ללמוד להתחבר זה לזה, האיחוד שלהם עשוי להימשך לנצח.

התאמה בין מזלות תאומים ותאומים

החודשים הראשונים של מערכת היחסים בין שני ילידי מזל תאומים אלה יכולים להיראות מושלמים מכל זווית. הנטייה המובנית של העזים האלה לשלוט באחר עלולה לסכן את מה שעלול להיות שותפות מוצלחת מאוד. למרבה הצער, זה לא המקרה, במיוחד לא עם העקרב, בעל אישיות מאוד נוקשה ולא גמישה. מערכת היחסים הזו של תאומים-תאומים עלולה לקרוס כתוצאה ממשחק העליונות, אבל אחד מהם יצטרך ללמוד להתפשר אם הוא רוצה שהקסם המוקדם ישרוד.

למרות שאלו שנולדו במזל מזל תאומים הם אינטליגנטים להפליא, לפעמים אנשים יקבלו את המילים שלהם, יהפכו אותם או יפרשו אותם בצורה מוזרה, וכך נראה כאילו הדובר הוא צבוע. לתאומים יש את היתרון לראות דברים משתי נקודות מבט נפרדות ולהגיע עם פרספקטיבה מקורית לחלוטין שאף אחד לא חלם עליה כי יש להם שתי אישיות. התאומים צריכים לעבוד על להיות רהוטים יותר ולומר דברים בצורה ברורה לחלוטין כי יש להם נטייה להיות די לא ברורים במה שהם אומרים. עם זאת, לבעלי רמה גבוהה של אינטליגנציה, להצהרותיהם יש משמעות עמוקה שכאשר היא מובן כהלכה, עשויה לחשוף נקודות מבט חדשות לחלוטין על מצב. כתוצאה מכך, לשותפות תאומים-תאומים יש את היכולת לשפר את התפיסות של אחרים ולעשות שינוי חיובי בחייהם.

מזל טלה

אסטרולוגים מאמינים שטלה הוא סימן גברי. החומר הוא אש. האופציה היא קרדינלית. מזל עקרב נשלט על ידי מאדים, שהוא גם כוכב הלכת השולט בו. נאמר כי מזלות זכר, או מזלות טובים, הם בעלי אופי אגרסיבי והם נוטלים יוזמה לרדוף אחר מטרותיהם. יכולות מנהיגות ואורח חיים חסר מעצורים הן תכונות של סימני אש, שניתן להראות לטובה באמצעות ספונטניות או באופן שלילי באמצעות אימפולסיביות. למרות המראה החיצוני החזק, הם למעשה רגישים יותר ממה שהם נראים.

תאומים ובתולה

מזל תאומים ובתולה יכולים להיות בני זוג טובים כי הם משלימים סימנים. בתור התחלה, היא מציינת שבעוד שתאומים עוסקים בחופש ולנסות דברים חדשים, בתולה ידועה כמעשית והגיונית. ביחד, מזל בתולה ותאומים יכולים להעניק לתאומים קצת יציבות נחוצה ובמקביל לסייע לבתולה להרפות.

מערכת היחסים בין מזל תאומים ובתולה והנרטיב הטיפוסי של רום-קום, אויבים לאוהבים. יכול להיות שהיה מתח ברור (חיובי או לא) או משהו אחד על השני שהטריד את השני מההתחלה.

גם מזל תאומים ובתולה נשלטים על ידי מרקורי הם סימנים הניתנים לשינוי. ה-AstroTwins גילו בעבר ל-mbg שהשינוי של כל סימן מתבטא בצורה שונה, כשהתאומים מתבטאים בדיבור ובמחשבה ושל מזל בתולה מתבטאת בצורה מסודרת ומעשית יותר.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן