דף הבית » מדריכי הורוסקופ/מזלות » לא תאמינו לגבי תאימות בין מזלות ותאריכי לידה

לא תאמינו לגבי תאימות בין מזלות ותאריכי לידה

התאמה בין מזלות תאריכי לידה

הורוסקופ התאימות בין מזלות תאריכי לידה הוא נושא פופולרי מאוד בעולם האסטרולוגיה והנומרולוגיה. השתמשו בו פילוסופים, פסיכולוגים, פילוסופים, מתמטיקאים – אין זה פלא שהוא הפך לפופולרי כל כך!

עובדה מעניינת היא שלרוב האנשים יש תאריכי לידה שונים בהתאם למזל שלהם. זה יכול להיות מוסבר על ידי העובדה כי המזלות מבוססים כולם על תאריך הלידה והשעה של האדם. לחלק מהסימנים כמו מזל תאומים, מזל שור וקשת יהיה אותו תאריך לידה. אנשים אלה נחשבים בדרך כלל לאותה קבוצת גיל על סמך המאפיינים האישיים שלהם. הזמן שבו הם נולדו לא רלוונטי במקרה הזה כי הוא לא מבוסס על שום מערכת לוח שנה. הדבר היחיד שיש לאנשים האלה במשותף אחד עם השני הוא שהם נולדו באותו זמן. לפיכך, תאריכי לידה אלו תמיד יהיו שונים בין שני אנשים וניתן להסביר זאת על ידי גלגל המזלות שלהם. במילים אחרות, לעולם לא תהיה לך התאמה מושלמת אם יש לך את אותו תאריך לידה בדיוק, כי זה אומר שמזל המזלות שלך אינו אחד מהם.

הצלחה לפי תאריך לידה

ישנם גורמים רבים שקובעים את הצלחתו של אדם, כמו תאריך הלידה שלו. זו הסיבה שחשוב לדעת איך לפרש את תאריך הלידה ולהשתמש במידע זה כדי לחזות האם תצליח. או שלא. כלל האצבע הכללי הוא שלאדם שנולד בשנת השמש (1 בינואר עד 31 בדצמבר) יש סיכוי גבוה להצלחה, בעוד לאלו שנולדו בשנת הירח (1 בינואר עד 20 בדצמבר) יש סיכוי נמוך להצלחה. הסיבה לכך היא שיש כללים מסוימים שמנהלים את חיינו, ואנו נוטים לפעול לפיהם רוב הזמן. לדוגמה, לאדם שנולד בינואר יש סיכוי גבוה יותר לקריירה מצליחה, ולאדם שנולד בפברואר יש יותר הזדמנות להצלחה בחיים. אם אתה שוקל נישואין, תאריך הלידה יכול לשמש גם כדי לקבוע אם אתה נראה טוב מספיק עבור בן הזוג שלך. אנשים רבים מאמינים שהם צריכים להיראות בדרך מסוימת כדי להצליח באהבה ובנישואין. עם זאת, רוב האנשים יודעים שהמראה החיצוני אינו הדבר החשוב ביותר. אתה יכול להשתמש בתאריך הלידה שלך כדי לקבוע כיצד אחרים רואים אותך ולקבל החלטות מושכלות לגבי מי אתה צריך לבחור כשותף כי דעתם עליך מבוססת על חוויותיהם שלהם.

מזלות ביהדות

הסוג הנפוץ ביותר של הורוסקופ הוא הקבלי. הוא מורכב ממחזור של 12 חודשים המחולקים לשני חצאים: תשרי (אביב) וטבת (סתיו).

לכל חודש יש מספר קבוע של ימים, ולכל יום יש את השם שלו. השמות נגזרים מאותיות ומספרים עבריים, המתפרשים כאינדיקציות לגבי אישיותם של אנשים, תכונותיהם ופוטנציאל האושר או הסבל שלהם. 12 החודשים מחולקים לשתי קבוצות של 3 חודשים כל אחת (2×3 = 6), ויש מחזור של 2 מחזורים בשנה. החודש הראשון (צדי) נמשך בדיוק 6 ימים, החודש השני נמשך בדיוק 12 ימים, וכן הלאה. לעתים קרובות ניתן להרחיב את מחזור הצדי-צדי עד 15 × 13, או סך של 36. מחזור זה נחשב כבעל משמעות מיוחדת בפרשנות האישיות והקריירה של אדם. הסוג הנפוץ ביותר של אסטרולוגיה הוא הסוג המערבי, שעיקרו חישוב/הערכת מיקומו של מישהו על כוכב לכת (ראה פרלקסה אוניברסלית).

התאמה זוגית מדויקת

הורוסקופ התאמה מדויק הוא טכניקה פופולרית המשמשת אסטרולוגים וכותבי הורוסקופ כדי לספק תחזיות מדויקות לעתיד. זהו סוג של טבלת תאימות. תרשים שילוב הוא דרך לשלב את האלמנטים של תרשים זה עם זה. זה כולל גם את האלמנטים האסטרולוגיים וגם את האלמנטים המיקוםיים כדי ליצור תחזית מדויקת לעתיד, אבל זה לא תמיד מבטיח שזו תהיה התאמה מדויקת. זה יכול לפעמים אומר ששני כוכבים נופלים בהרמוניה מושלמת או ששני כוכבי לכת נמצאים בהתאמה מושלמת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן