דף הבית » מדריכי הורוסקופ/מזלות » דברים שאף אחד לא מספר לך על תאימות בין מזלות לפי שם

דברים שאף אחד לא מספר לך על תאימות בין מזלות לפי שם

התאמה בין מזלות לפי שם

גלגל המזלות הוא חלק חשוב מאוד בחיינו. זה שימש במשך אלפי שנים כדי לחזות דברים רבים בחיינו כמו מזג אוויר, תאריכים ועתיד. עם כל כך הרבה דגש על התאמה בין המזלות, זה יהיה נהדר אם נוכל לנצל זאת על ידי הבנת השמות והמשמעויות של המזלות השונים.

ישנן חמש קבוצות כוכבים עיקריות שמגדירות את גלגל המזלות: סרטן, אריה, בתולה, מאזניים ועקרב. לכל אחד מהמזלות הללו יש משמעות ואישיות אחרת. בואו נסתכל על כל אחד מהם. סרטן – הסרטן קשור ליופי ולחושניות. זה מופיע גם בהרבה פיות . נהוג לחשוב שבסרט הרקולס והאריה הנמין, הרקולס עוזב את האריה שלו וממשיך למצוא את דרכו הביתה לאחר שנפצע. קבוצת כוכבים זו מופיעה באגדות ובסיפורים רבים. מזל אריה – מזל אריה קשור באומץ, כוח ועוצמה. זה מייצג לוחם.

מאזניים – מאזניים קשורים ללב ולרגשות. הוא מייצג אדם שחי בגבולות האהבה והטיפול. קבוצת הכוכבים ידועה גם כקשקשים או קשקשים, המיוצגים על ידי איזון בחיים בשל צורתה וצבעה.

מזל עקרב – עקרב קשור לחלק המיני בגוף ולמיניות. קבוצת הכוכבים הזו מייצגת זכר שאוהב נשים, אבל לפעמים כועס כשהם לא אוהבים אותו בחזרה.

מזל בתולה – בתולה קשורה למרחב הציבורי, לענייני המדינה ולענייני הממשל. זה גם מייצג אדם שאכפת לו מדברים שמשפיעים על אחרים. יש איזון בחיים בין נפש ורגשות.

חיזוי העתיד לפי תאריך לידה חינם

תחזיות לעתיד יכולות להינתן על ידי נומרולוגיה, אסטרולוגיה ותאריכי לידה. בעוד שישנן דרכים רבות לחזות את העתיד, השיטה הפופולרית ביותר היא עם תאריך לידה. הרעיון הבסיסי הוא שמספר המזלות שיש לאדם (במקרה זה, עבור אדם שנולד בפברואר) קובע את הקריירה העתידית שלו ואת רמת ההצלחה שלו.

בנוסף, ניתן ליישם מספר זה גם על ההשפעה על הבריאות. מבחינה היסטורית, חישובים אסטרולוגיים התבססו על פונקציות מתמטיות כמו ‘סימן עולה’ ו’נקודת עלייה’. אלו היו שתי הפונקציות היחידות המוגדרות היטב שניתן לחישוב ושימשו לחיזוי. עם זאת, בשנים האחרונות נעשה שימוש בשיטות חדשות ובעלות השפעה רבה על קבלת ההחלטות.

השימוש באסטרולוגיה כדי לחזות את העתיד יכול להיות קשה מכיוון שהוא כל כך סובייקטיבי, אבל מצאתי שזה מאוד מדויק בכל הנוגע לקריירה, מערכות יחסים ובריאותו של אדם. הדבר הראשון שאתה שם לב הוא שניתן לקבוע תאריך לידה קרוב ממספר הסימנים שיש לאדם בגלגל המזלות. זה אומר שלדוגמה, לתאומים (תאומים) תמיד יהיו שני סימנים בתאריך הלידה שלו כמו טלה ושמש או מזל טלה (אריה) תמיד יהיו שני סימנים שלמזל עקרב ותאומים, אבל לסרטן (סרטן) לא יהיו שני סימנים ולא שלושה סימנים. מכיוון שאנו נולדים עם מספר הסימנים שיש לנו מלידה הייתי אומר שזה מדויק וברוב הפעמים זה די קרוב.

התאמה בין מספרים נומרולוגיים

ההתאמה בין מספרים נומרולוגיים היא נושא חשוב ביותר בעולם הנומרולוגיה. אנשים משתמשים בו כדי לחזות את העתיד, למצוא מישהו מיוחד ועוד הרבה דברים אחרים. אם לאדם יש מספרים נומרולוגיים הוא אחד יוצא דופן. חוק התאימות בין ספרות יכול לעזור מאוד בפירוש ובניבוי אירועים עתידיים. זה גם עוזר לך לגלות את התאימות האישית שלך עם אנשים אחרים. יש כל כך הרבה סוגים שונים של מספרים: כולם נקראים ‘מספרים’, אבל הם אומרים דברים שונים לאנשים שונים. המספרים שאנו משתמשים בהם נקראים ‘מספרים’ מכיוון שכולם מבוססים על אותה מערכת מדידה. לא משנה איזה סוג מספר יש לך, חשוב שתמיד תוודא שיש לך מספר תואם בחייך.

מזלות תאריכים

הורוסקופים הם מקור מידע טוב עבור אסטרולוגים. הם יכולים לשמש ככלי לניבוי העתיד, אך גם כהשראה לצמיחה אישית וצמיחה רוחנית. אסטרולוגיה היא נושא פופולרי מאוד. זהו כנראה הענף המוכר והמתורגל ביותר של “מדע” בחלק זה של העולם, והוא קיים כבר מאות שנים (לפחות מתחילת המאה ה-6). ליוונים הקדמונים היה ידע נרחב באסטרולוגיה, שממנו אנו מקבלים מידע רב וחשוב על עולם הטבע. בחלקו, זה מוסבר על ידי העובדה שזה היה מדע לגיטימי,ולא רק אמונה טפלה. לפני שנמשיך הלאה, חשוב להכיר בכמה עובדות חשובות על אסטרולוגיה: היוונים הקדמונים ידעו על אסטרולוגיה הרבה לפני שהיה להם מושג על מכניקה שמימית. המילה “אסטרונומיה” באה מהיוונית “אסטרון” שפירושה “כוכב”. אז אפילו הרבה לפני שהיה להם כל ידע באסטרונומיה, היוונים ידעו על כוכבים, כוכבי לכת וחפצים שמימיים אחרים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן