דף הבית » מדריכי הורוסקופ/מזלות » תאימות לתאומים: כל מה שחשוב לדעת

תאימות לתאומים: כל מה שחשוב לדעת

תאימות לתאומים: כל מה שחשוב לדעת

תאומים של קבוצת החברים שלך הוא כנראה זה שקובע את הסטנדרט לשיחה, קורא לכולם לצאת מהשגרה המונוטונית שלהם, ולהציג קבוצות חברים שונות אחד לשני.

עבור מזל תאומים, קריירה הדורשת מידה מסוימת של אינטראקציה חברתית היא בדרך כלל הכרחית. תאומים נהנית לצאת אל העולם ולהכיר אנשים, בין אם היא עובדת עם לקוחות אחד על אחד או בקבוצות גדולות יותר כמארגנת קהילה.

למרות שאין חוקים קשוחים בכל הנוגע להתאמה אסטרולוגית, בני מזל תאומים נוטים להימשך לאנשים שיכולים לספק את רצונם לעורר שיח. הנה המזלות הכי תואמים ובלתי תואמים של האהבה והחברות שלהם.

מכיוון שהם יבינו באופן טבעי את האופי הנפשי של מזל תאומים, סימני אוויר אחרים דלי ומאזניים הם בדרך כלל הסימנים התואמים ביותר לחברות תאומים ולשותפויות רומנטיות. טלה, אריה וקשת הם סימני אש בעלי רוח דומה ועשויים להשלים את חברינו בני מזל תאומים.

מזל תאומים נוטים להיות פחות בקשר עם סימני מים (סרטן, עקרב ודגים) (סרטן, עקרב ודגים). בני מזל תאומים מחפשים פעולה וגירוי בעוד שלטי מים כמהים לנוחות רגשית ולחיבור.

מזל תאומים בזוגיות

פוליאמוריה נוטה יותר לפנות לתאומים. זה לא אומר שתאומים לא יכולים ליצור מערכות יחסים מתמשכות. עם זאת, יש להם רצון עז לחידוש, אינטראקציה וריגוש בכל היבטי החיים, כולל מערכות יחסים רומנטיות.

תאומים הוא רק לעתים רחוקות שיעמום בחיים. מעל הכל, מערכת יחסים – מונוגמית או לא – חייבת להטיל מס נפשית על מזל תאומים. בני מזל תאומים נהנים מקו תקשורת פתוח עם בני הזוג שלהם על כל דבר ועניין.

הדרך הטובה ביותר ללבו של מזל תאומים היא דרך המוח שלהם, אז עשה עליהם רושם עם התצפיות החדות שלך על אירועים אקטואליים, שנינות מהירה והחלפות זריזות של נושאי שיחה.

מזל תאומים גבר

גברים במזל תאומים הם לעתים קרובות מוחצנים מדי, כמעט עד כדי טעות. למרות שההתלהבות שלהם גורמת להם להיות חברה מבדרת, הם גם אוהבים להיות במרכז תשומת הלב, כך שהבילוי איתם באירועים יכול להיות משעמם. בילוי איתם אחד על אחד יעזור לך להכיר אותם טוב יותר. אם אתה יוצא עם גבר מזל תאומים, אולי הימנע מלהכיר אותו לחברים האטרקטיביים שלך כי גם גברים תאומים הם פלרטטים ידועים לשמצה.

מזל תאומים הם אוהבים נועזים להפליא מכיוון שהם תמיד מוכנים לנסות הכל פעם אחת. בחר תאומים אם אתה מחפש את החיבור האידיאלי. הם יוצרים חברים מעניינים כי הם נלהבים ומשעשעים להפליא. הם יארגנו לך לצאת לחופשות וטיולים רומנטיים. עם זאת, בגלל האמביוולנטיות שלהם, הם עשויים להיות חשדניים או מפחדים ממחויבות. היזהר אם אתה יוצא עם מזל תאומים מכיוון שאתה יכול לאבד את הלב שלך.

בני מזל תאומים מחפשים חברויות שבהן יש תקשורת פתוחה. אם יש תקשורת לקויה, בני מזל תאומים נוטים להיסחף מהחברים הרחוקים שלהם. בני מזל תאומים נהנים מדיונים אינטנסיביים ומצ’אט סרק עם חבריהם.

תאומים ובתולה

מזל תאומים ובתולה יכולים להיות בני זוג טובים כי הם משלימים סימנים. בתור התחלה, היא מציינת שבעוד שתאומים עוסקים בחופש ולנסות דברים חדשים, בתולה ידועה כמעשית והגיונית. ביחד, מזל בתולה ותאומים יכולים להעניק לתאומים קצת יציבות נחוצה ובמקביל לסייע לבתולה להרפות.

מערכת היחסים בין מזל תאומים ובתולה והנרטיב הטיפוסי של רום-קום, אויבים לאוהבים. יכול להיות שהיה מתח ברור (חיובי או לא) או משהו אחד על השני שהטריד את השני מההתחלה.

גם מזל תאומים ובתולה נשלטים על ידי מרקורי הם סימנים הניתנים לשינוי. ה-AstroTwins גילו בעבר ל-mbg שהשינוי של כל סימן מתבטא בצורה שונה, כשהתאומים מתבטאים בדיבור ובמחשבה ושל מזל בתולה מתבטאת בצורה מסודרת ומעשית יותר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן