דף הבית » מדריכי הורוסקופ/מזלות » סודות מדהימים לגבי תאימות בין שלטי קליטה

סודות מדהימים לגבי תאימות בין שלטי קליטה

תאימות בין מזל שור לעקרב המדריך המלא

התאמת הורוסקופים היא אמנות, לא מדע. זוהי מיומנות מאוד אישית וניתן לשלוט בה רק על ידי ניסיון.

התאמה מתבצעת כאשר האסטרולוג מוצא את השילוב הנכון של כוכבים אשר יהדהד עם האדם ויעזור לו לקבל החלטה טובה. האסטרולוג צריך להיות בעל ידע מעמיק באסטרונומיה ובמדעים אחרים כדי לעשות זאת. עם זאת, ישנן דרכים רבות בהן הוא יכול למצוא את שילובי הכוכבים הנכונים עבור לקוחותיו או לקוחותיו. עליו לדעת על כל סוגי ההורוסקופים – החל ממפות לידה, מפות קריירה ומערכות יחסים, מפות משפחתיות וכו’. בנוסף לכך, עליו לדעת גם כיצד כל סוג של הורוסקופ משפיע באופן שונה על אנשים שונים – למשל אם למישהו יש מצב קצר במיוחד. תוחלת חיים או אם הוא כן נוטה לסרטן. מלבד הידע שלו באסטרולוגיה, על האסטרולוג גם להיות בעל הבנה מעמיקה של החוקיות והתקנות הקשורות לכך. הוא צריך להבין כיצד חייו של אדם מושפעים מההורוסקופ שלו, כמו גם איזו עבודה הוא יעשה בחיים כאשר יהפוך למבוגר.

התאמת מזלות לפי הקבלה

ההורוסקופ הוא חלק חשוב מאוד במערכת היחסים. זה יכול להגיד לך מתי בן הזוג שלך הולך להיות שידוך טוב או רע בשבילך. זה גם יכול לעזור לך להחליט אם זה מתאים לך. הורוסקופ תאומים מסביר שהתאומים הם מופעי ראווה טבעיים. הם אוהבים לספר סיפורים ויש להם הרבה רעיונות ותיאוריות מעניינים. יש להם דמיון טוב יותר מרוב האנשים על פני כדור הארץ, אך לעתים קרובות הם יתקשו להוציא אותם לפועל בגלל הנטייה שלהם להמציא דברים כמו מְטוּרָף. הורוסקופ מאזניים מסביר שמאזניים הם “החולמים” של השלט. הם אוהבים לחלום בגדול וכשהם במצב רוח טוב, הם יכולים להיות מאוד יצירתיים ולגרום להרבה דברים מעניינים לקרות. אבל כשמצב הרוח שלהם רע, הם עלולים להרגיש כחולים ומדוכאים, מה שיגרום להם לאבד עניין בפעילויות האהובות עליהם ואפילו להרגיש מדוכא.

קריאת הורוסקופ יכולה לעזור לך להסתכל על העולם מנקודת מבט אחרת. זה גם ייתן לך מושג איך האישיות של בן הזוג שלך באופן כללי ועד כמה הם תואמים זה לזה.

התאמת שמות לפי הקבלה

לעתים קרובות אנשים מתאימים את שמות יקיריהם להורוסקופ. ההורוסקופ הוא סוג מיוחד של טבלה שמראה אילו כוכבי לכת נמצאים באיזה סימן בתרשים. . תרשים של אדם מראה אילו כוכבי לכת נמצאים באיזה מיקום, יחד עם הסימנים שלהם והיבטים אחרים. אם לאדם יש יום הולדת ב-14 בפברואר, הוא יצטרך לתארך את ההורוסקופ כך שייוולד תחת הסימן הרלוונטי של סימן הלידה שלו. (לדוגמה, התרשים של מזל עקרב יראה את כוכב הלכת שבתאי במזל טלה ומאדים במזל שור). כדי לחשב את ההורוסקופ שלך, אתה רק צריך להבין אילו כוכבי לכת נמצאים באיזה סימן. אתה יכול להשתמש בתרשים או פשוט לחפש אותם באינטרנט. כדי לחשב את ההורוסקופ שלך עם מפה אסטרולוגית.

מזל דלי לפי הקבלה

המאפיינים העיקריים של מזל דלי הם אופטימיות, התלהבות וגמישות. מכיוון שהדלי הוא מזל, הוא קשור גם למים ומזוהה עם יצירתיות, דמיון ואינטואיציה. מזל דלי הוא סימן רטרוגרדי ומקובע עוצמתי, מה שאומר שהאנרגיה של מזלות זו אינה דינמית במיוחד. תקשורת ישירה עם קרובי משפחה, חברים וממונים אינה הגיונית במיוחד. לדלי יש הבנה עמוקה של המהות הפנימית שלו, אך יחד עם זאת הוא נוטה להיות מרוכז בעצמו, חוסר אמון וחשדן. זה די קל לזהות מתי מזל דלי במים, שכן תכונותיו האינסטינקטואליות והרגשיות גורמות לו לפעול באימפולסיביות, אך הן גם מקלות עליו לתמרן. מזל דלי יכול להיות מקסים ומשעשע, אך יחד עם זאת חוסר ההיגיון שלו מקשה על ההתמודדות איתו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן