דף הבית » מדריכי הורוסקופ/מזלות » מה שאף אחד לא מספר לך על תאימות זוגית בין מזלות

מה שאף אחד לא מספר לך על תאימות זוגית בין מזלות

התאמה זוגית בין מזלות

יש הרבה מחקרים שמראה שתאימות בין סימני הורוסקופ קשורה לאהבה ולמערכות יחסים.

להרבה אנשים יש רעיון מוזר שהסימן שלהם הוא אינדיקטור לאהבה. מבט קצר בטבלאות ההורוסקופ מראה לנו ש’תאימות האהבה’ מפותחת בעיקר על ידי סימני ה’יין-יאנג’. בנוסף, פעם אחר פעם, האסטרולוגיה סיפקה לנו תובנות נהדרות על איך מערכות היחסים שלנו עובדות, גם אם שנינו נולדנו במקרה באותו סימן. למשל, התאמה בין מזל מזל גדי לדלי לא תצליח כשמדובר בגידול ילדים או כל נושא אחר שמעורב בו ילדיכם והוריהם של אחיהם. תגלו את זה ברגע שתתחילו לדאוג זה לצרכים ולאחריות של זה . לכן, הימנע מלהיות נוקשה מדי ונתח יתר על המידה את מערכת היחסים שלך. אנחנו גם פופולריים עם השלט הזה בגלל העובדה שכנראה יש לנו כישורי תקשורת טובים יותר בהשוואה לשותפי השלט האחרים שלנו. 2) אתה אוהב לבלות הרבה זמן עם האחר המשמעותי שלך לבד ביחד.

מזלות תאריכים

הורוסקופ הוא תחזית לעתיד המבוססת על גורמים אסטרולוגיים כמו מפת לידה וגורמים נוספים. ישנם סוגים רבים ושונים של הורוסקופים. אסטרולוגים מאמינים בכוחות הניבוי של האסטרולוגיה וההורוסקופים שלהם נחשבים לתחזיות מדויקות, במיוחד בתקופות מסוימות של החיים. אסטרולוגיה היא מחקר של תנועות ויחסים של גרמי שמים וכיצד הם משפיעים על חיי האדם. זוהי גם דרך להבין את היקום וכיצד אנשים מתקשרים איתו. למדע העתיק הזה יש היבטים רבים ושונים שאינם בהכרח קשורים זה לזה, אך עם זאת, ניתן לשלב בין חלקי האסטרולוגיה השונים על מנת להשיג מטרות מסוימות.

מה המזל הכי טוב

המזל הטוב ביותר הוא רגע מזל שבו היקום מתיישר עם הרצונות שלך. זה כשיש לך את כל מה שאתה רוצה וצריך. זה כאשר אתה נמצא במקום הנכון בזמן הנכון ומשיג את מה שאתה רוצה. . זה מה שאתה רוצה. זה כשאוהבים אותך ואוהבים אותך בחזרה. זה כאשר אתה זוכה להרגיש את התחושה ששום דבר לא יכול להזיק לך או להרחיק את האושר שלך. באמצע כאוס ובלבול, לפעמים צריך רק רגע אחד טוב כדי לגרום להכל ליפול על מקומו.

המזל הטוב ביותר הוא המזל של האדם בחיים. זו הדרך שבה הם חיים את חייהם והדרך שבה הם גורמים לדברים טובים או רעים לקרות להם.

מזלות ביהדות

מזל גלגל המזלות הוא שילוב של תאריך הלידה של אדם וכוכבי הלכת במפה שלו. מיקומו של גלגל המזלות על כוכב הלכת נקבע על פי מיקומו של כל כוכב הלכת על גלגל המזלות.

מיקומם של כוכבי הלכת קובעים אם אנו נולדים תחת מזל דלי, מזל דגים או טלה. המיקום של תאריך הלידה של אדם קובע גם את מזלו.

גלגל המזלות הוא מחזור של 12 מזלות המבוסס על תנועת השמש על פני השמים. הוא נוצר על ידי הבבלים במאה החמישית לפני הספירה. כל סימן מייצג היבט אחר של חיי האדם וההיסטוריה.

גלגל המזלות משמש כדי לקבוע אילו ימים טובים ללימוד ואיזה רעים. זה גם קובע אילו פעילויות עלינו לעשות בימים מסוימים בשבוע, כמו אימון או בילוי עם חברים ובני משפחה. גלגל המזלות משפיע גם על מצבי הרוח שלנו, על יכולות קבלת ההחלטות, ומתי אנו מרגישים עייפים או שמחים.

תאומים וקשת

מזל תאומים וקשת הם שני מזלות אסטרולוגיים התופסים את אותו מזל בגלגל המזלות. הם מייצגים אישים שונים עם חוזקות שונות. מזל תאומים הוא אופטימי, יצירתי ושאפתני ואילו מזל קשת הוא יותר מופנם, מסויג, שמרני וזהיר. מזל תאומים או קשת עשויים להיות יוצאים כשהם צעירים, אך ככל שהם מתבגרים הם נוטים להישאר בבית לעתים קרובות יותר מאשר לא. אחת התכונות הנפוצות ביותר של שני הסימנים היא שהם אוהבים להיות לבד.

מזל תאומים וקשת הם המזל היצירתי והרומנטי ביותר בגלגל המזלות. על פי התיאוריה האסטרולוגית הפופולרית, בני מזל תאומים הם הסימן היצירתי והרומנטי ביותר. יש להם דמיון גדול והם מאוד בעלי דמיון. הסיבה לכך היא שתאומים נשלטים על ידי יופיטר, שמביא את היצירתיות לחיים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן