דף הבית » מדריכי הורוסקופ/מזלות » פרטים מלאים: תאימות בין מזלות לפי תאריך

פרטים מלאים: תאימות בין מזלות לפי תאריך

התאמה בין מזלות לפי תאריך

גלגל המזלות של אדם נקבע לפי מיקום השמש בזמן הלידה.

תאימות מזלות היא נושא חשוב מאוד. זה נחקר במשך מאות שנים ויש הרבה ספרים בנושא זה. אנחנו לא יכולים להסתמך רק על תאריך הלידה כדי לקבוע תאימות. ישנם גורמים רבים אחרים המשפיעים על ההתאמה בין מזלות כמו אישיות, סביבה, מצב חברתי וכן הלאה.

אנחנו לא יכולים להשתמש בתאריך לידה פשוט כדי לקבוע תאימות למזלות מכיוון שיש כל כך הרבה גורמים שמשפיעים עליו. לאנשים שנולדו תחת מזלות שונים יש אישיות, ערכים והשקפות שונות כמו גם העדפות שונות באוכל, בגדים וכו’.

מחשבון אהבה

מחשבון תאימות אהבה לפי תאריך לידה הוא כלי חשוב לאנשים שרוצים לדעת את התאימות שלהם לבן/בת הזוג. מחשבון תאימות אהבה לפי תאריך לידה מחשב את התאימות בין שני אנשים על סמך ימי ההולדת שלהם. המחשבון יכול לשמש גם כדי לברר מתי עדיף לזוג ללדת תינוק ביחד.

מחשבון התאמה זוגית הוא כלי מקוון פופולרי המאפשר לכם לבדוק האם הזוג בו אתם מעוניינים תואמים את המאפיינים של בן הזוג האידיאלי שלכם.

התאמת מזלות לפי הקבלה

אנחנו חיים בעידן האסטרולוגיה. אנשים מתעניינים כיום בהורוסקופים האישיים שלהם יותר מאי פעם. הם רוצים לדעת איזה סוג של חיים יהיו להם ואיך יהיה עתידם.

התאמה היא מערכת יחסים בין סימן הלידה של אדם לכוכב לכת או כוכב, שנקבע על ידי מיקומה של השמש בתקופה מסוימת של השנה על הכדור השמימי. המיקומים המדויקים של כוכבי לכת בלידה קובעים כמה טוב מישהו יצליח וכמה הם יצליחו. זו הסיבה שאנחנו צריכים להכיר את סימן הלידה שלנו אם אנחנו רוצים לגלות מי אנחנו ואיזה סוג של חיים אנחנו יכולים לצפות ממנו.

מזלות תאריכים

הורוסקופ הוא סוג של חיזוי אסטרולוגי, המבוסס על מיקומם של כוכבי הלכת באזור מסוים בתאריך מסוים.

הורוסקופ הוא שיטה לניבוי אירועים עתידיים בחיי האדם על ידי ניתוח המיקום והתנועה של כוכבי לכת. הוא משמש לניבוי אירועים כמו לידה, נישואים, מוות וקריירה.

מזל גלגל המזלות המייצג כל כוכב לכת נקרא סימן אסטרולוגי. מערכת האסטרולוגיה המודרנית פותחה על ידי היפרכוס (בערך 120-130 לפנה”ס) במהלך התקופה ההלניסטית (323-30 לפנה”ס). הוא פיתח אותו כדי לחזות ליקויים ואירועים אסטרונומיים אחרים כמו שביטים וכתמי שמש. הוא גם השתמש בו כדי לחזות אירועים עתידיים בחיי האדם, כמו תאריכי לידה, נישואים ומוות.

גלגל המזלות הוא אחד ההיבטים הפופולריים ביותר באסטרולוגיה. זוהי מערכת עתידות עתיקה וידועה מאוד. הוא קיים כבר אלפי שנים ושורשיו בבבל, מצרים, יוון ורומא.

הנה רשימת המזלות עם תאריכים

טלה: 21 במרץ עד 19 באפריל

מזל שור: 20 באפריל-20 במאי

מזל תאומים: 21 במאי עד 21 ביוני

סרטן: 22 ביוני עד 22 ביולי

מזל אריה: 23 ביולי עד 22 באוגוסט

בתולה: 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

מאזניים: 23 בספטמבר-23 באוקטובר

מזל עקרב: 24 באוקטובר עד 21 בנובמבר

קשת: 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

מזל גדי: 22 בדצמבר-19 בינואר

מזל דלי: 20 בינואר עד 18 בפברואר

מזל דגים: 19 בפברואר-20 במרץ

התאמה זוגית מדויקת

מזלות הם חלק מהאסטרולוגיה. זוהי דרך להבין ולחזות את האישיות ואת מסלול הקריירה של האדם. אדם שנמצא באותו מזל כמו מישהו אחר יכול להיחשב כבעל התאמה מדויקת. לדוגמה, אם אתה במזל תאומים והיריבה שלך בסרטן, יהיו לך יותר תחומי עניין ומטרות. דמיינו לעצמכם התאמה בין גבר עם מזל דגים לאישה שנולדה עם אותו סימן שמש. האדם שנולד עם מזל דגים יהיה מאוד מופנם, יצירתי ורגיש. הם יכולים להתקשות להתחייב רק לאחד אדם ויעשה את רוב האהבה והיחסים שלהם עם נשים. הם יכולים להיות מאוד מקסימים, אבל יש סיכוי גבוה יותר שהם יתאהבו במישהו שהוא גם מופנם ורגיש. האדם שנולד עם סימן שמש סרטן יהיה טוב בתקשורת, בטיפול באחרים וברגישות לצרכים של אנשים סביבו. כי ילידי דגים כל כך מופנמים , הם נוטים להימשך לתחום הטבע והאוקיינוס, בעוד שאנשי הסרטן מודאגים יותר מהחיים סביבם בצורה מעשית יותר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן