דף הבית » מדריכי הורוסקופ/מזלות » התאמה זוגית בין מזלות לפי הקבלה – אי פעם

התאמה זוגית בין מזלות לפי הקבלה – אי פעם

התאמה זוגית בין מזלות לפי הקבלה

לפי הקבלה, לכל מזל יש אישיות ומאפיינים משלו. מאפיינים אלו מתוארים בספר הזוהר.

הקבלה היא מסורת מיסטית יהודית שמקורה בימי הביניים. זה בא לשמש למטרות שונות, כולל גילוי עתידות וריפוי.

גלגל המזלות מייצג את שנים עשר מזלות השנה, המבוססים על שנים עשר הבתים של גלגל המזלות. המזל האסטרולוגי נקבע לפי מיקומו של כוכב לכת או כוכב בלידה. השילוב של שני הגורמים הללו עם גורמים אחרים כמו מין וגיל קובעים אם אדם ייוולד תחת סימן זה או לא.

גלגל המזלות מחולק ל-12 מזלות: טלה, סרטן, אריה, מאזניים, קשת, מזל גדי (עקרב), מזל דלי (דגים), דגים (דלי), שור (תאומים), בתולה (וירוס) ועקרב (קשת). אסטרולוגיה היא סוג של ניחוש המשתמש בסוגים שונים של תבניות וסמלים. אסטרולוגיה יכולה להצביע על המיקום ותכונות האישיות של בני אדם או בעלי חיים. חשוב לאדם להבין את ההיבטים השונים של האסטרולוגיה, לרבות ההתחלה, האבולוציה, ההתפתחות והיישומים לחייו כדי לעשות שימוש זה. הצעד הראשון בלמידה על אסטרולוגיה הוא להבין את תאריך ההתחלה של כל סימן. זה ייתן לך מושג איך גלגל המזלות עובר במחזוריות שלו, וכמה זמן חיה או אדם יהיו במזל הזה במשך פרק זמן מסוים. הידיעה הזו יכולה לעזור לך לגרום לאסטרולוגיה לעבוד בצורה יעילה וחלקה יותר בעצמך.

התאמה בין מזלות

ישנן תיאוריות רבות לגבי התאמה בין מזלות. יש אנשים שחושבים שיש קשר חזק בין סימני השנה להתאמה שלהם זה לזה. האמת היא שאין קשרים ברורים, אבל יש אנשים שמאמינים ששילובים מסוימים של הסימנים יכולים להיות מתאימים זה לזה.

התאימות בין מזלות יכולה להיות חיובית או שלילית. לדוגמה, התאימות בין מזל שור לתאומים טובה. עם זאת, התאימות בין סרטן לאריה גרועה. זה יכול להיות מוסבר על ידי העובדה שסרטן רוצה לקבל את הדרך שלו וליאו רוצה לעזור לסרטן בתוכניות שלו לשליטה.

מזל דלי לפי הקבלה

לפי הקבלה, מזל דלי הוא אות העתיד. זו תהיה תקופה של שינוי גדול והתעוררות גלובלית.

מזל דלי הוא גלגל המזלות המייצג את האדם הנמשך לנושאים רגשיים, חושניים ואינטואיטיביים. זה קשור גם ליצירתיות ודמיון. במאמר זה נבחן את ההיבטים האסטרולוגיים שלו וכיצד הוא יכול להתייחס לתכונות האישיות של האדם.

התאמה זוגית לפי הקבלה

התאמה זוגית היא מושג של קבלה המשמש לתיאור הקשר בין שני אנשים או שני דברים.

הרעיון מאחורי התאמה זוגית הוא שכאשר שני אנשים או דברים נמצאים במערכת יחסים, יש להתאים אותם על מנת ליצור הרמוניה. ככל שתתאים יותר אנשים ודברים, כך תשיג יותר הרמוניה. ההשלכה הטבעית של זה היא שהאדם שאתו אתם מתאימים כרגע חייב להיות גם התאמה טובה עבורכם. זה יוצר תמריץ לשני הצדדים להישאר ביחד וליצור הרמוניה בתוך מערכות היחסים שלהם. מערכת זו מבוססת על שתי הנחות: הראשונה, שמערכות יחסים הן הטובות ביותר כאשר כולם משחקים יחד; ושנית, שעדיף להיות התאמה טובה למישהו מאשר להיות איתו במערכת יחסים. במילים אחרות, שידוכים עוסקים ביצירת הרמוניה בתוך מערכות היחסים שלכם על ידי לוודא שאתם תואמים לאנשים ולדברים בחייכם. ואם תעשו זאת נכון, התוצאה הסופית תהיה אושר ושביעות רצון לשני הצדדים.

התאמת מזלות לפי הקבלה

הדרך הנפוצה ביותר לגלות את ההתאמה המתאימה למישהו היא להשתמש בהורוסקופ. הורוסקופ הוא תרשים המראה את הזמן והמקום בו יחגוג לאדם את יום הולדתו הבא, או את הזמן והמקום בו הוא ייוולד. זו יכולה להיות דרך אינפורמטיבית לגלות מתי מישהו הוא הכי פורה, או היכן הוא צפוי לחיות (כלומר, הכוכבים יראו היכן אדם ימצא הצלחה). תאימות של סימן שמש/גלגל המזלות: סימן השמש הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בקביעה עד כמה מערכת יחסים תעבוד ביחד. למרות שכולנו יודעים על סימני השמש שלנו ומה שהם מסמלים, הורוסקופ יראה לך לעתים קרובות את אותם סימנים של אנשים סביבך. האופן שבו מערכת היחסים שלכם עובדת תהיה קשורה גם לכמה שהאישיות שלכם בריאה. תאימות אהבה: תאימות אהבה היא אחד ההיבטים החשובים ביותר בקביעה אם שני אנשים תואמים או לא, שכן נראה שזה בלתי אפשרי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן