דף הבית » מדריך תאימות למזלות » תאימות בין מזל שור לעקרב: המדריך המלא

תאימות בין מזל שור לעקרב: המדריך המלא

תאימות בין מזל שור לעקרב המדריך המלא

עקרב ומזל שור נקראים אשליות משלימות. מזל עקרב, המזוהה עם יסוד המים, יהיה חייב לכם שוורים נוקשים למלא את צימאון נשמתכם. שניכם צריכים אחד את השני, ובכך תוכלו ליצור התאמה נהדרת.

מזל עקרב ומזל שור הם סימנים שונים למדי, ורבים מהמאפיינים שלהם מנוגדים זה לזה. עם זאת, אנשים בעלי אישיות והשקפות עולם מנוגדות מפתחים לעתים קרובות בריתות עוצמתיות מכיוון שהם משלימים זה את זה בצורה מושלמת, ואם נעבוד יחד כדי לשפר מערכות יחסים, נוכל תמיד למצוא בסיס משותף. יחד עם זאת, זה עוזר להיות מודע לתכונות המזלות הללו על מנת שהקשר יהיה חזק יותר.

שלטי מזל שור הם מארחים טובים, הם מעט פרקטיים וחסכוניים, אבל הם גם מעריכים אלגנטיות ויופי בסביבתם ובדברים שהם עושים. הם מסוגלים לעשות מחוות גדולות, נהנים לשמח אנשים אחרים ולהעריך הנאה מהחיים על כל צורותיהם. גם נציגי השלט הם עובדים מוכשרים מאוד, אבל רק אם הם יכולים להגיע לתפקיד שמושך אותם.

לעקרב יש את היכולת להפיק את המיטב מכל מצב. יחד עם זאת, הוא לא סלחן לבגידה, ממעט לסמוך על אחרים, ונזהר מהתפרצויות רגשיות.

מזל שור ומאזניים

מכיוון ששניכם נשלטים על ידי אותו כוכב לכת, ונוס, מזל שור ומאזניים יוצרים אחד מהזוגות היותר מסקרנים של גלגל המזלות. חייך ייחסו ערך גבוה לאהבה, הרמוניה ואסתטיקה, ותרצה לחלוק את הפילוסופיה הזו עם אחרים. מוּמלָץ.

מזל שור ומאזניים הם שני מזלות בעלי אותו סרגל, ולכן הם עשויים להרגיש משיכה מיידית זה לזה. בעוד מזל מאזניים יימשך להתנהגותו המגניבה של מזל שור, מזל שור יאהב את הקסם והביטחון של מזל מאזניים. הם עדיין ירגישו כאילו הם מכירים אחד את השני כל חייהם, גם אם להיות אחד ליד השני נותן להם פרפרים.

למרות שהשותפות בין מזל שור למאזניים עשויה להיראות בהתחלה כמתאימה, יש כמה בעיות משמעותיות. אחת הסיבות היא שמאזניים הם חביבי אנשים שמוצאים אישור באינטראקציות שלהם עם אחרים. מזל שור הוא מזל עיקש מטבעו. מאזניים, סימן שמעריך הרמוניה, עשוי להחליט להימנע מוויכוח כדי לשמור על הרמוניה בשותפות.

התאמה מינית בין מזלות

יש כימיה שאין לטעות בה בין סימנים מסוימים, כולל טלה ודלי, מזל שור וסרטן, סרטן ועקרב, מזל תאומים ובתולה, אריה ומאזניים, מזל גדי ומזל שור, ותאומים ומאזניים. אין חולק על כך שסימנים מסוימים פשוט נמשכים מינית זה לזה מאחרים.

המזלות ייחודיים בדיוק כמו כל אדם, במיוחד כשמדובר במין. בעוד שסימנים מסוימים אוהבים להתלבש, אחרים מעדיפים לשמור על דברים פשוטים. בעוד שחלקם מוכנים לסקס מיד לאחר משהו פשוט כמו נשיקת לחיים, אחרים דורשים תקופת חימום ממושכת.

ואל דאגה, אם יתברר שהאחר המשמעותי שלך הוא לא בהכרח ההתאמה הטובה ביותר עבורך, השהה מלהתקשר אליו ולהיפרד מהם. הצלחה ארוכת טווח תלויה בהבנתך את הפיזיולוגיה המינית הספציפית שלך ושל בן הזוג שלך.

שור וקשת

אחד הזיווגים המאתגרים, אך האטרקטיביים, הוא מזל שור וקשת. הטמפרמנט של מזל קשת מושך את מזל מזל שור, ואילו מזל קשת מרגיש שהשור מבסס אותו. טוב לזמן מה, ואז מעייף. מומלץ לחסוך כסף לשנים האחרונות שלך.

למרות שסביר להניח שמערכת היחסים שלהם תהיה מאוד נלהבת ופיזית כאשר קשת ומזל מאוהבים, הם חייבים לעשות מאמץ להבין את הכוח הייחודי שהצימוד הזה מייצר. בשלב מוקדם במערכת היחסים, מזל שור עשוי לדרוש מסירות ועקביות יותר ממה שמזל קשת מוכן לספק, אבל אם מזל שור יכול להיות סבלני, מזל קשת ילמד להעריך את הנוחות הבסיסית.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן