דף הבית » מדריכי הורוסקופ/מזלות » כל המידע על תאימות בין מזלות סינים

כל המידע על תאימות בין מזלות סינים

התאמה בין מזלות סיניים

מזלות סינים מחולקים ל-12 מזלות בעלי חיים. לכל שלט יכול להיות שילוב שונה של מאפיינים. מכיוון שאין רשימה מקיפה, ייתכן ששילובים מסוימים של מאפיינים לא יהיו פופולריים כמו אחרים.

גלגל המזלות מבוסס על הפילוסופיה והתרבות הסינית, ולכן הם חלק חשוב מהתרבות הסינית. כשזה מגיע לגלגל המזלות הסיניים, אפשר לומר שלכל מזל יש תכונות ואיכויות משלו שמגדירות אותו. 12 סימני החיות בגלגל המזלות הסיני הם: חולדה, שור, נמר, ארנב, דרקון, נחש, סוס, עז, קוף, תרנגול, כלב וחזיר.

גלגל המזלות הסיני הוא אחת ממערכות האסטרולוגיה הפופולריות והנפוצות ביותר בעולם. זהו גם אחד ההורוסקופים הנפוצים ביותר בסין. על מנת להבין את ההתאמה בין מזל גלגל המזלות הסיני לאישיותך, חשוב לדעת שמזלות אלו מבוססים על שילוב של ארבעה אלמנטים: מתכת, עץ, אש ומים.

אסטרולוגיה סינית

אסטרולוגיה סינית היא אמונה סינית שהכוכבים וכוכבי הלכת משפיעים על התנהגות האדם.

אסטרולוגיה סינית מסורתית היא מערכת של חיזוי מהלך האירועים על סמך מיקומם של הכוכבים וכוכבי הלכת בשמים. זוהי מערכת סינית עתיקה מאוד ששימשה במשך מאות שנים.

אסטרולוגיה סינית היא שיטה ישנה מאוד ומקורה חוזר לשושלת ג’ואו (1046-256 לפנה”ס). המילה “אסטרולוגיה” באה מ”אסטר”, שפירושה “כוכב”. בימי קדם, זה נעשה על ידי התבוננות בעצמים שמימיים שמיקומם בשמיים היה ידוע. שיטה זו כונתה “אסטרונומיה” ושימשה על ידי אסטרונומים וכן כמרים שעבדו עם מפות אסטרולוגיות.

התאמת מזלות לפי תאריך לידה

ההורוסקופ הסיני הוא חלק חשוב מאוד בתרבות הסינית. בעבר, אנשים רבים האמינו שתאריך הלידה של אדם הוא גורם חשוב מאוד לקביעת האישיות והקריירה שלו. אמונה זו עדיין נפוצה מאוד כיום, למרות העובדה שישנם מחקרים מדעיים רבים המראים כי אמונה זו שגויה. עם זאת, האמונה שתאריך הלידה של אדם קובע את אישיותו עדיין נפוצה מאוד. ההורוסקופ הסיני נחשב לאחד הגורמים החשובים ביותר בקביעת אישיותו של אדם. אמונה זו הועברה מדור לדור והשפיעה רבות על השקפותינו על מדע ופילוסופיה, כמו גם על היבטים רבים אחרים של החיים.

מזלות סינים יסודות

גלגל המזלות הסיני הוא נושא מאוד פופולרי ומעניין עבור אנשים. יש לו ערך תרבותי, היסטוריה ומסורות משלו.

גלגל המזלות הסיני הוא קבוצה של 12 מזלות בעלי חיים המייצגים את מחזור הזמן. כל שנה מחולקת ל-12 חודשים, כל חודש ל-12 ימים, וכל יום ל-3 שעות. גלגל המזלות הסיני מתחיל במזל החולדה בתחילת ינואר ומסתיים במזל השור בסוף דצמבר.

מזלות תאריכים התאמה

התאימות בין מזלות תמיד הייתה נושא לעניין עבור אסטרולוגים. גלגל המזלות הוא המערכת האסטרולוגית הפופולרית ביותר בעולם, בה 12 מזלות מחולקים לשתי קבוצות: טלה (זכר) ודגים (נקבה).

גלגל המזלות הוא סמל מאוד עתיק ופופולרי. הוא מייצג את מעגל החיים והמוות. גלגל המזלות הוא שילוב של תאריך הלידה, סוג האישיות ותכונת האישיות.

מזלות חשובים מאוד באסטרולוגיה, מכיוון שהם יכולים לחזות הרבה לגבי האישיות של האנשים, הקריירה, מערכות היחסים ואפילו עתידם. הם גם נותנים לנו מידע על הסביבה שלנו וכיצד היא משפיעה עלינו.

התאמה זוגית לפי הקבלה

הלקח העיקרי של הקבלה הוא שכל דבר בעולם הוא שילוב של הפכים.

בתפיסה הקבלית, זוגות הם הישויות החשובות ביותר ביקום. הם נצחיים, בלתי משתנים ובלתי ניתנים לשינוי. הם מייצגים את המהות של כל מה שקיים ואינו דומה לאישיות שלנו, המשתנה כל הזמן וניתנת לשינוי. מערכת היחסים שלנו עם נישואים היא מעבר לכל מערכת יחסים אחרת. זה המקור לכל החיים, והיחס שלנו אליו מתנהל לפי דפוס מוגדר היטב. הפעולות והעמדות שלנו כלפי הקשר הקדוש הזה קשורים ישירות לשאלה אם יהיו לנו ילדים עם בן או בת הזוג שלנו. אם אין לנו רצון בילדים, אז אנו דוחים את הרעיון שניתן לעצב נישואים אך ורק לפי רצון בני הזוג. אם אנחנו כן חושקים בילדים, אז מערכת היחסים שלנו עם נישואים חשובה יותר מכל דבר אחר. ההשקפה הקבלית על נישואין רואה בגבר ואישה חיים במצב של חיבור ייחודי לעצמם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן